Audi A4 (2008–2017)

Visok status, ali i visoka cijena

Audi A4 vozači na našim prostorima vole zbog kvalitetne izrade enterijera, provjerene i pouzdane mehanike, kao i imidža automobila visoke klase. Jedna od njegovih vrlina, a donekle i mana, je odlično držanje cijene...
17 Februar 2020

Visok status, ali i visoka cijena

Audi A4 (2008–2017) 2.7 TDI (190 KS)

Audijevi modeli na našim prostorima su statusni simbol i imaju kultni status kao udobna, kvalitetna i pouzdana vozila. Zbog svoje popularnosti i kultnog statusa zauzimaju posebno visoko mjesto na tržištu polovnjaka, zbog čega i drži visoku prodajnu cijenu. Unutrašnjost je jedan od najvećih aduta ovog modela, koji pruža komfor i udobnost za četiri putnika. Izrađena je od materijala uzornog kvaliteta čak i u baznim varijantama opreme, tako da održavanim primjercima izgleda kao da je automobil nedavno izašao iz salona.

Audi A4 2008 1600 29

Vozačko mjesto je pregledno sa preciznim upravljačem, komandama i instrumentima na dohvat ruke. Kabina ima odličnu zvučnu izolaciju i ne ispušta nikakve iritirajuće zvuke ni prilikom vožnje po neravnim putevima. Vožnja na dužim relacijama je udobna i prijatna zahvaljujući snažnom vješanju, a za manevrisanje pri većim brzinama i u oštrijim krivinama brine se pregršt sistema sigurnosti i asistencije vozaču. Prtljažni prostor sasvim je dovoljan za ovu klasu vozila i iznosi 480 litara, te se može povećati preklapanjem klupe na maksimalnih 962 litra. Tokom 2011. godine A4 je pretrpio dizajnerski redizajn tako da je postao prefinjeniji i elegantniji izgledom. Po starom dobrom Audijevom običaju, A4 ima odličnu završnu obradu i nema oštećenja dijelova karoserije, te za koroziju ne treba brinuti.

Audi A4 2008 1600 26

Iako A4 važi za prilično pouzdan i kvalitetan automobil, prilikom kupovine neophodno je provjeriti servise i porijeklo vozila, pošto iznenadni kvarovi znaju biti jako skupi, a ni redovno i pravilno održavanje suprotno ustaljenom vjerovanju nije jeftino. Pogonski turbodizel V6 agregati zapremine 2,7-litara su se pokazali kao izdržljivi i sposobni da „gutaju“ veliki broj kilometara bez većih problema. Loša strana im je skupo redovno servisiranje, a treba obratiti pažnju na dizne i razvodni sistem. Ukoliko je prešao veliki broj kilometara uglavnom je neisplativ, jer kvarovi koji se mogu javiti su preskupi i neisplativi za jednog polovnjaka.

Audi A4 2008 1600 42

Prilikom kupovine važno je provjeriti stanje mjenjača, pošto snažan motor brzo istroši komponente kvačila pri čestoj gradskoj vožnji i naglim ubrzanjima, dok se Multitronic mjenjač pokazao kao problematičan i treba ga izbjegavati. Pojedini vlasnici su prijavljivali probleme sa elektronikom, kao i prodorom vode u područje nogu suvozača, što dovodi do prodora vode u eletroniku motora i skupih kvarova. Prilikom kupovine treba obratiti pažnju na stanje ovjesa čije komponente oštećuje vožnja po lošoj podlozi, dijelom zbog težine agregata, ali i stanja istrošenosti kočionog sistema.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.7 dizel (190 KS)
Prosječno 6,9
Najmanje 5,2
Najviše 8,9

Prednosti

Izgled, kvalitet izrade, držanje cijene, ergonomija, udobnost, vozne karakteristike, potrošnja

Mane

Elektronika, komponente ovjesa, kočioni sistem, mjenjač, skupi dijelovi, visoka cijena održavanja, dizne, razvodni sistem

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 2.698 ccm
Snaga 190 KS pri 3.500–4.400 o/min
Max obrtni momenat 400 Nm pri 1.400–3.250 o/min
Najveća brzina 239 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 7,9 s
Dimenzije DxŠxV 470,3 x 182,6 x 142,7 cm
Masa 1.570 kg
Osovinski razmak 280 cm
Prtljažnik 480–962 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2007. Predstavljena je četvrta generacija Audija A4 pod oznakom B8/8K

• 2008. Počela je prodaja četvrte generacije

• 2009. Izašao je model A4 Allroad quattro

• 2012. A4 četvrte generacije je pretrpio facelift




⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1 ovjes

Komponente ovjesa stradaju zbog loših cesta i velike težine agregata i samog automobila

 

Slika 2 dizne

 

 

 

                 

 Komponente ovjesa stradaju zbog loših cesta i velike težine agregata i samog automobila

 

Slika 3 kvačilo

Snažan agregat brže troši komponente kvačila prilikom žustrije i gradske vožnje

 

Više informacija o modelu Audi A4  pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...