Hyundai i30 CW (2008-2012)

Očuvan garancijom i redovnim održavanjem

Zahvaljujući petogodišnjoj garanciji, koja je obavezala vlasnike i30 CW na redovne posjete ovlaštenom servisu danas se mogu naći mnogi očuvani primjerci...
09 Decembar 2019

Očuvan garancijom i redovnim održavanjem

Hyundai i30 CW (2008-2012) 1.6 CRDi (90 KS)

Korejski automobil sa evropskim mjestom rođenja. To je i30 CW. Osmišljen je u Hyundaijevom razvojnom centru u Rüsselsheimu, a proizvodio se u njegovoj najsavremenijoj tvornici u Slovačkoj, uglavnom dobro. Kažemo uglavnom, jer je jedan od najvećih problema koje je Hyundai imao s ovim modelom vezan za njegovu neadekvatnu antikorozivnu zaštitu. Zahvaljujući petogodišnjoj garanciji svi ti problemi s početka proizvodnje otklonjeni su na račun proizvođača, koji je silno želio da se evropskim kupcima sa i30 predstavi u najboljem mogućem svjetalu. Ipak, teško ćete naći i30 koji nema oštećenja na pragovima, pogotovo na zadnjim.

Hyundai i30 Estate 2008 1280 42f7aaec7af44737be1c1452022c6870bd

Jednostavno zaštita na njima je loša, pa dolazi do oštećenja laka i boje, što ukoliko se odmah ne sanira vodi dalje do rđanja ovog dijela karoserije. Enterijer je naoko lijepo skrojen, ali u njemu preovladava, tvrda plastika, koja s godinama dobija karakterističan sjaj plastične „ilizanosti“. Svojevremeno jedna od najdužih garancija koju je Hyundai velikodušno dao na i30 zaslužna je što je većina „tridesetki“ dobar dio svoje eksploatacije provela u ovlaštenim servisima. Ta činjenica je velika prednost, jer garantuje očuvanost vitalnih sklopova automobila odnosno ispravnu brigu o njima. Većina Hyundaijevih mana vrti se oko nepouzdane i mušičave elektronike.

2011 Hyundai I30cw Wagon 02 4d4a97bf45d1c 1417x974

Na i30-ki su zabilježeni raznorazni kavori ove vrste koji primarno ne utiču na vozne karakteristike samog automobila. Gremlini su tako opsjedali unutrašnju rasvjetu, elektronsku blokadu motora, ventilacioni sistem, a zabilježeni su i otkazi električnih podizača i problemi sa audio sistemom i daljinskim komandama na upravljaču. Većinu ti kvarova, koji su se dešavali u garanciju Hyundai je ispravljao o svom trošku što je za kupce polovnjaka itekako značajna činjenica. Pošto ne spada u grupu najpoželjniji brendova i nije u prvo planu poslovnih kupaca, Hyundai i30 CW je u pravom smislu riječ bio porodični automobil. A porodični ljudi u većini slučajeva su ujedno i veoma brižni prema svojim automobilima. Pogonska gama uključivala je četiri agregata, po dva dizelska i benzinska.

Hyundai i30 wnetrze

Početni i ujedno najčešće birani 1.4-litarski benzinac ujedno je i najpreporučljiviji. Savremena koncepcija sa dvije pregaste osovine za pogon koristi lanac. To znači da nema velikog servisa, odnosno da su troškovi redovnog održavanja veoma povoljni. Alternative početnom benzincu su 1.6-litarski agregat sa 126 KS i 2.0-litarski sa 143 KS, koji uprkos značajno višoj deklarisanoj snazi ne donosi toliko bolje perforamnse koliko više troši i skuplji je za registraciju i održavanje. Ljubitelji dizelaša mogu da biraju između tri verzije 1.6 CRDi motora sa 90, 115 i 128 KS ili većeg 2.0 CRDi motora sa 140 „konja“. Manji dizelaš takođe ima lanac, pa je i on povoljniji za servisiranje od većeg, koji je u Hyundaiju i30 CW više luksuz nego realna potreba. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 CRDi (90 KS)
Prosječno 5,8
Najmanje 4,2
Najviše 7,3

Prednosti

Redovno servisiranje uslovljeno petogodišnjom garancijom, lanac kod 1.4 benzinskog i 1.6 dizel motora, potpuna serijska oprema, praktičan prtljažnik, udobnost, konstantan pad vrijednosti

Mane

Antikorozivna zaštita po pragovima i rubovima, stabilizatori na prednjem vješanju, kvalitet plastike u kabini, brojni sitni elektronski nedostaci,

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.582 ccm
Snaga 90 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 235 Nm pri 2.500 o/min
Najveća brzina 172 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 14,4 s
Dimenzije DxŠxV 447 x 177 x 156 cm
Masa 1.334 kg
Osovinski razmak 270 cm
Prtljažnik 415-1395 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2008. Godinu dana nakon hatchbaka Hyundai je predstavio karavanski i30 sa osnovnim kapacitetom prtljažnika od 415 i maksimalnim od 1.395 litara

2010. U ponudu se uvodi savremenija verzija 1.6 CRDi agregata sa 126 KS 

• 2013. Predstavljena druga generacija Karavanskog i30 

 

 

⚠️ Obrati pažnju:

Kicd86 54c104306c956

Jedan od najvećih problema koje je Hyundai imao s ovim modelom vezan za njegovu neadekvatnu antikorozivnu zaštitu. 

 

Hyundai i30cw 4 750x

Enterijer je naoko lijepo skrojen, ali u njemu preovladava, tvrda plastika, koja s godinama dobija karakterističan sjaj plastične „ilizanosti“.

 

14217485971485911044

Većina Hyundaijevih mana vrti se oko nepouzdane i mušičave elektronike

 

Više informacija o modelu Hyundai i30 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...