Subaru Forester (2007–2013)
Dobre karakteristike i puno problema
Subaru je već dugi niz godina sinonim za izdržljiva i kvalitetna vozila sa 4x4 pogonom. Međutim, i Japanci znaju nekad da pogriješe, što potvrđuje i ovaj model...
Subaru Forster (2007–2013) 2.0 TD (149 KS)
Subaru Forster je jedan od rijetkih crossovera, koji je napravio odličan kompromis između svakodnevne gradske vožnje i uzorne sposobnosti savladavanja off-road terena. U zadnje vrijeme na tržištu polovnjaka prilično je zastupljena treća generacija ovog zanimljivog terenca, o čijoj japanskoj „neuništivosti“ se već ispredaju legende.
Enterijer je dizajniran prilično prosto, bez nekih originalnih rješenja i suvišnih detalja. Iako djeluju skromno i jeftino, materijali u kabini su kvalitetni, odlično uklopljeni i trajni, tako da i poslije godina korištenja nema pretjerano vidljivih tragova i neprijatnih zvukova. Vješanje nije previše mekano, mada odlično upija neravnine, a AWD prenos na sva četiti točka po kome je ovaj brend poznat je izvanredan. Bez problema savladava sve uspone i krivine u svim vremenskim uslovima, a i povremeni izleti van puteva u prirodi nisu nikakav problem za Forestera.
Prilikom kupovine preporuka je da se detaljno pregleda podvozje, jer primjerci koji su često korišteni za off-road avanture mogu kriti brojna oštećenja njegovih komponenti. Prtljažni prostor je prilično dobar i njegova zapremina iznosi 450 litara. Preklapanjem zadnje klupe može se povećati na ukupno 1.660 litara, što zadovoljava većinu potreba prosječne porodice. Pogonska jedinica je dvolitarski turbodizelaš Boxter konstrukcije. Isporučuje 149 KS.
Zbog inovativne konstrukcije i brojnih tehničkih rješenja uprkos umjerenoj snazi pruža izvanredne performanse i vozne karakteristike uz malu potrošnju goriva. Nažalost, ova inovativnost je imala i svoju lošu stranu, tako da je većina ovih agregata otkazala poslušnost nakon samo 150.000 pređenih kilometara, a kvarovi su po pravilu izuzetno skupi, praktično neisplativi i komplikovani. Nakon redizajna 2010. godine neke greške su ispravljene i situacija se popravila, ali ipak je njegov radni vijek prilično kratak. Set kvačila i plivajući zamajac su takođe kratkog vijeka i prema tvrdnjama vlasnika mogu otkazati nakon samo 30.000 pređenih kilometara, što treba uzeti sa rezervom, jer ima dosta i do nepravilnog korištenja.
Ovaj agregat je dosta osjetljiv na dizel lošeg kvaliteta, jer on utiče na zaprljanje EGR ventila i DPF filtera. Nakon određenog vremena on zahtijeva zamjenu koja je uglavnom neisplativa. Slaba tačka ovog agregata je i radilica, zbog čijeg aksijalnog pomjeranja dolazi do problema, a popravak se ne isplati. Obavezno pregledati i ukupno stanje komponenti vješanja i podvozja, da nema oštećenja od čestih off-road izleta.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.0 TD (149 KS) |
Prosječno |
6,9 |
Najmanje |
6,8 |
Najviše |
8,8 |
Prednosti
Kvalitetna izrada, udobnost, prostranost, bezbjednost, prtljažni prostor, vozne karakteristike, potrošnja, terenske sposobnosti
Mane
DPF filter, EGR ventil, radilica, kratak vijek agregata, set kvačila, ovjes, komplikovane popravke, skupi i teško dostupni dijelovi
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.994 ccm |
Snaga |
149 KS pri 3.600 o/min |
Max obrtni momenat |
350 Nm pri 1.800 o/min |
Najveća brzina |
194 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
10,4 s |
Dimenzije DxŠxV |
456 x 178 x 170 cm |
Masa |
1.570 kg |
Osovinski razmak |
261,6 cm |
Prtljažnik |
450–1.660 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 1997. Izašla je prva generacija Subaru Forestera
• 2002. U Čikagu je predstavljena druga generacija Forestera
• 2008. Predstavljena je treća generacija Forestera
• 2010. Treća generacija je pretrpjela redizajn
⚠️ Obrati pažnju:
Pogonski turbodizel agregat Boxter konstrukcije je znao otkazati poslušnost nakon 150.000 kilometara
Slaba tačka ovog agregata je radilica čija je popravka i zamjena neisplativa i preskupa
Set kvačila je znao otkazati nakon samo 30.000 pređenih kilometara
Više informacija o modelu Subaru Forester pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.