VW Golf 7 GTI (2012–2020)

Ozbiljne performanse uz malu potrošnju

Uprkos prestanku proizvodnje prije tri godine, sedma generacija Golfa i dalje uživa veliku popularnost među polovnim automobilima na tržištu Bosne i Hercegovine. Posebno je zapažen Golf GTI, koji i dalje ostaje san mnogih mladih kupaca...
02 Juni 2023

Ozbiljne performanse uz malu potrošnju

Volkswagen Golf 7 GTI (2012–2020) 2.0 TSI (220 KS) 

Nakon predstavljanja nove generacije svog najpopularnijeg modela, Volkswagen je odlučio poslati šestu generaciju Golfa u zasluženu penziju. Međutim, tek sada, na tržištu polovnih vozila u zemljama Istočne Evrope, ta verzija postaje izuzetno tražena roba. Ljubav domaćih vozača prema Golfu započela je još od prvog modela, te je Golf postao standard kojim se mjere ne samo automobili u istoj klasi, već i svi ostali automobili uopšte. Golf sedme generacije ostao je vjeran filozofiji prethodnih modela, s konzervativnim dizajnom koji je podređen praktičnosti i upotrebljivosti.

Volkswagen Golf GTI 2014 1600 1c

Ovaj model razvijen je na Volkswagenovoj MQB platformi, koju dijeli s drugim vozilima iz iste grupacije, poput Škodine Octavije i Audija A3. Sedma generacija Golfa donijela je značajan tehnološki napredak u odnosu na prethodnika, što je dodatno ojačalo njegovu privlačnost na tržištu. Enterijer se odlikuje prostranošću i prepoznatljivim visokim kvalitetom materijala koji uspješno odolijevaju dugotrajnoj eksploataciji. Međutim, jedna od glavnih zamjerki odnosila se na probleme s displejem multimedijalnog sistema, koji su, srećom, rješavani ažuriranjem softvera.

Volkswagen Golf GTI 2014 1600 01

Kapacitet prtljažnika iznosi solidnih 380 litara, iako nije među najvećima u klasi, budući da tu dominira Octavia. Uprkos visokom kvalitetu, neki problemi su se ipak pojavili u Golfovima sedme generacije. Motori 2.0 TSI (EA888) iz snažnijih verzija dobili su dobre ocjene, s obzirom na to da više nemaju problema s prevelikom potrošnjom ulja, a eliminisan je i problem nakupljanja naslaga ugljenika na usisnim ventilima zahvaljujući dodatnim mlaznicama. Prije kupovine verzije 2.0 TSI (GTI), preporučuje se provjeriti istoriju automobila, poput informacija o redovnim zamjenama ulja i filtera. Takođe je važno provjeriti stanje pogonskog lanca, iako je njegova trajnost poboljšana, postoji određeni rizik.

Volkswagen Golf GTI 2014 1600 26

Ovi motori imaju problem s vodenom pumpom koja ne udovoljava intervalu zamjene od 210.000 kilometara, pa je preporučljivo skratiti taj interval na 150.000 radi sigurnosti. Treba imati na umu potencijalne troškove vezane uz DSG mjenjače s duplim kvačilom. Prije kupovine Golfa sedme generacije, preporučuje se provjera stanja elektronike jer se može dogoditi da otkaže, a troškovi popravka mogu biti značajni i neće uvijek biti ograničeni na ažuriranja softvera. U ranim fazama upotrebe Golfa sedme generacije, primijećeni su kvarovi na elektromehaničkoj parkirnoj kočnici. Ti kvarovi su mogli rezultirati otpuštanjem kočnice nakon parkiranja i mogućim problemima s povezanim sistemom za kretanje uzbrdo. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 TSI (220 KS)
Prosječno 8,5
Najmanje 7,0
Najviše 9,2

Prednosti

Praktičnost, kvalitet izrade, ponuda prostora, pouzdanost, ekonomičnost, performanse

Mane

DSG mjenjač, električna parkirna kočnica, vodena pumpa, visoka cijena

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.984 ccm
Snaga 220 KS pri 4.500 o/min
Max obrtni momenat 350 Nm pri 1.500 o/min
Najveća brzina 244 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 6,5 s
Dimenzije DxŠxV 426 x 179 x 144  cm
Masa 1.295 kg
Osovinski razmak 263 cm
Prtljažnik 380  litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2012. Sedma generacija Golfa predstavljena na sajmu automobila u Parizu.

• 2013. Golf osvaja prestižnu titulu svjetskog i evropskog automobila godine.

• 2016. Predstavljen restilizovani model sa blažim kozmetičkim izmjenama i bogatijom opremom

• 2020. Prestanak proizvodnje i zamjena osmom generacijom modela.




⚠️ Obrati pažnju:

Golf7gridsg1

Problemi u radu DSG mjenjača su uzrokovali neugodne situacije i skupe kvarove.

 

Golf7gtirucna2

Vozači su prijavljivali kvarove na elektronskoj parkirnoj kočnici i povezanom sistemu pomoći pri vožnji uzbrdo.

 

Golf7gtipumpa3

Problem s vodenom pumpom ne udovoljava intervalu od 210 000. Bolje je zamijeniti na 150 000 km.

 

Više informacija o modelu Golf 7 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...