Volkswagen Passat B6 (2006–2010)
Dobro poznati i vrlo pouzdan „Nijemac“
Passat B6 na tržištu se pojavljuje 2006. godine, sa sobom donosi veliki izbor pogonskih jedinica, od kojih je jedna od zapaženijih 1.6 TDI varijanta sa 105 KS, te opravdava imidž brenda sa veoma dobrim kvalitetom izrade i udobnosti prilikom vožnje...
Volkswagen Passat B6 (2006–2010) 1.6 TDI (105 KS)
Volkswagen Passat B6 se proizvodio od marta 2005. do jula 2010. i jedan je od zanimljivijih polovnih modela na tržištu. Još od svog dolaska na tržište, šesta generacija Passata odavala je utisak luksuza, udobnosti i tehnološke naprednosti, naročito za jedan „narodni automobil“. VW Passat B6 limuzina debitovala je 2005. na Sajmu automobili u Ženevi, a više praktična karavan varijanta pojavila se u avgustu iste godine. Glavni konkurenti ovom Passatu su Citroen C5, Honda Accord, Ford Mondeo, Opel Insignia i Peugeot 407.
Karoserijski je Passat napredovao u odnosu na prethodnika. Fokus je prije svega na činjenici da je B6 ponudio više prostora za putnike, veći kapacitet prtljažnika i visok kvalitet materijala, što mu je omogućilo da 2006. godine zauzme drugo mjesto na takmičenju za najbolji automobil godine. Izgubio je od Renault Clia. Kvalitetni materijali kod Passata B6 su zaštitni znak i ne razočaravaju. U poređenju sa konkurencijom unutrašnjost je odlično otporna na habanje. Na centralnoj konzoli instrumenti su lako čitljivi, dobro organizovani i imaju definisan izgled. Sve u svemu, kvalitet i pozicija svih prekidača kod Passat-a B6 je odličan, vozačeva pozicija je sa dosta prilagođavanja u sjedištu i stubu upravljača. Zahvaljujući potpuno pocinkovanom tijelu VW Passat B6 veoma je otporan na rđu. Povećan je u svim pravcima u odnosu na prethodnu generaciju. Dimenzije Passata B6 su: dužina 47.65 mm, širina 1.820 mm, a visok je 1.472 mm sa međuosovinskim rastojanjem od 2.709 mm.
Nudi 565 litara prtljažnog prostor u sedanu, a sa oborenim zadnjim sjedištima možete dobiti respektabilnih 1.091 litara, dok kod karavana 601 litar obaranjem zadnjih sjedišta možete pretvoriti u 1.731 litar. Kada je riječ o motorima, za razliku od 2.0 TDI, koji je dobijen povećanjem 1.9 TDI, njegov nasljednik 1.6 TDI, jednakih je performansi (105 KS, 250 Nm), ali s ubrizgavanjem Common-raila, koji se od 2010. ugrađivao u nasljednika Passat B7, dobijen je smanjivanjem 1.9 TDI, ali uz zadržavanje razvodnog mehanizma od 2.0 TDI (DOHC i 16V). Zadržan je provrt od 79,5 mm (promjer cilindara i klipova) od 1.9 TDI, a hod klipova skraćen je s 95,5 na 80,5 mm.
Zbog toga ima manje mehaničko i toplinsko opterećenje, a kraći hod donosi mirniji rad, uz manje vibracije i dinamičko opterećenje. Česta su oštećenja dizni, koje su osjetljive na loš kvalitet goriva. Ostali problemi uključuju začepljenje DPF filtera, te eventualne kvarove turbopunjača kod slabije održavanih primjeraka. Lupanje iz zadnjeg ovjesa pri vožnji na lošim cestama ili preko ležećih policajaca upućuje na loše ležajeve gornjeg nosača zadnjeg amortizera. Sve u svemu, dobra investicija koja ne gubi pretjerano na vrijednosti za duže vrijeme. Kada vam i dosadi prodaćete ga veoma lako i u kratkom roku.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6 TDI (105 KS) |
Prosječno |
6,2 |
Najmanje |
5,4 |
Najviše |
7,2 |
Prednosti
Privlačan vanjski i unutrašnji dizajn, prostranost, bezbjednost na visokom nivou, dobra oprema za uloženi novac, niska potrošnja, pouzdani motori
Mane
Visoka cijena polovnjaka, tipične mane dizelaša, često se krade pa morate biti na oprezu
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.598 ccm |
Snaga |
105 KS pri 4.400 o/min |
Max obrtni momenat |
250 Nm pri 1.500–2.000 o/min |
Najveća brzina |
193 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
12,4 s |
Dimenzije DxŠxV |
476 x 182 x 147 cm |
Masa |
1.411 kg |
Osovinski razmak |
270,9 cm |
Prtljažnik |
565 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2005 – Mart, predstavljena 6. generacija Volkswagenovog modela Passat
• 2007 – Passat BlueMotion izašao na tržište
• 2008 – BlueMotion Passat 2 predstavljen javnosti
• 2009 – U maju postojećoj ponudi pridodana Passat R-Line verzija
• 2010 - Nasljednik VW Passata B6, Passat B7 predstavljen na Paris Motor Show
⚠️ Obrati pažnju:
Nepravilan rad motora upućuje na žačepljen DPF filter.
Lupanje iz stražnjeg ovjesa upućuje na loše ležajeve gornjeg nosača zadnjeg amortizera.
Česta su oštećenja dizni,koje su osjetljive na loš kvalitet goriva.
Više informacija o modelu Volkswagen Passat pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.