Volkswagen Amarok (2016-2020)
Moćan radnik u svečanom odijelu
Volkswagen Amarok je pickup koji pruža vrhunske performanse i visoku nosivost zahvaljujući snažnom V6 motoru. Ipak, postoje određene mane i najčešći kvarovi koje treba razmotriti prije kupovine…
Volkswagen Amarok (2016-2020) 3.0 TDi V6 (204 KS)
Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6, proizvođen od 2016. do 2020. godine, predstavlja robustan i moćan pickup namijenjen i za radne zadatke i za svakodnevnu vožnju. Ovaj model je poznat po svom snažnom 3.0-litarskom V6 dizel motoru koji pruža odlične performanse i vučnu snagu. Amarok se ističe u segmentu pickup vozila gdje konkuriše modelima kao što su Ford Ranger, Toyota Hilux i Nissan Navara. Njegov sofisticirani dizajn, zajedno sa kvalitetnim enterijerom, privlači vozače koji traže kombinaciju radne snage i luksuza. Osim toga, Amarok nudi visoku nosivost i kapacitet vuče, čineći ga idealnim za teže terete.
Napredne tehnološke funkcije, uključujući moderne sigurnosne sisteme i infotainment opcije, dodatno doprinose njegovoj popularnosti. Iako Volkswagen Amarok ima mnogo prednosti, postoje i određene mane koje treba razmotriti. Na primjer, neki vozači smatraju da je vožnja na neasfaltiranim putevima manje udobna zbog krutog vješanja. Potrošnja goriva može biti visoka, posebno u urbanim sredinama, što može predstavljati troškovni izazov za neke korisnike. Takođe, iako je enterijer generalno kvalitetan, djelovati manje luksuzno u poređenju sa nekim konkurentima iz iste klase. Cijena održavanja može biti viša zbog složenosti V6 motora i potrebe za specijalizovanim dijelovima.
Neki korisnici su se žalili na elektroniku vozila koja ponekad može biti nepouzdana. Prostor na zadnjim sjedištima je ograničen, što može smanjiti udobnost za putnike. Konačno, visoka cijena polovnih modela može predstavljati prepreku za neke kupce koji baš žele ovakav automobil. Najčešći kvarovi kod Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 uključuju prvenstveno probleme sa automatskim mjenjačem. Kvarovi na mjenjaču se ogledaju u vidu poteškoća pri promjeni brzina i smanjenju performansi. Takođe, neki vlasnici su prijavljivali curenje ulja iz motora, što može zahtijevati skupe popravke ali uz redovno praćenje nivoa ni bi trebalo da bude većih problema. Električni problemi su takođe česti, uključujući kvarove na senzorskim sistemima i problematične elektronike u kabini.
Problemi sa DPF (Diesel Particulate Filter) sistemom mogu uzrokovati smanjenje performansi i povećane emisije. Takođe su zabilježeni problemi sa suspenzijom, posebno pri vožnji po teškim terenima, što može dovesti do bržeg habanja dijelova. Neki korisnici su se žalili na probleme sa kočionim sistemom, uključujući prebrzo habanje diskova i pločica, ali to se dešava I zbog načina vože, ali I zbog same mase vozila. Ono što je mana gotovo svih dizelaša su kvarovi na turbo punjaču koji mogu dovesti do smanjenja snage motora i zahtijevati skupu reparaciju ili čak još skuplju zamjenu.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 3.0 TDi V6 (204 KS) |
Prosječno |
9,3 |
Najmanje |
8,4 |
Najviše |
10,4 |
Prednosti
Snažan V6 motor, visok kapacitet vuče, robustan dizajn, kvalitetan enterijer, napredne sigurnosne funkcije, prostrana kabina, pouzdanost, odlične terenske sposobnosti, moderan infotainment sistem, visoka nosivost.
Mane
Visoka potrošnja goriva, kruto vešanje, skuplje održavanje, problemi sa automatskim mjenjačem, curenje ulja, električni problemi, problemi sa DPF sistemom, skuplji rezervni dijelovi, ograničen prostor na zadnjim sjedištima, visoka cijena polovnih modela.
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
2.967 ccm |
Snaga |
204 KS pri 3.000 o/min |
Max obrtni momenat |
500 Nm pri 1.250 o/min |
Najveća brzina |
184 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
9,2 s |
Dimenzije DxŠxV |
525 x 195 x 183 cm |
Masa |
2.053 kg |
Osovinski razmak |
309 cm |
Prtljažnik |
867 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2016. Predstavljanje modela sa novim 3.0-litarskim V6 dizel motorom, koji je značajno unaprijedio performanse i kapacitet vuče.
• 2018. Uvođenje manjih tehničkih unaprijeđenja i poboljšanja u vezi sa sigurnosnim funkcijama i enterijerom, čime je model postao konkurentniji na tržištu.
• 2020. Posljednja godina proizvodnje ovog modela prije predstavljanja nove generacije
⚠️ Obrati pažnju:
Kvarovi na mjenjaču mogu uzrokovati poteškoće pri promjeni brzina i zahtijevaju intervenciju servisa.
Curenje ulja iz motora je najčešće “normalna” pojava koja uz redovno praćenje nivoa ulja ne bi trebalo da dovede do veće štete.
Problemi sa DPF (Diesel Particulate Filter) mogu uzrokovati smanjenje performansi motora i povećane emisije, što može zahtijevati skupu zamjenu ili čišćenje filtera.
Više informacija o modelu Volkswagen Amarok pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.