Hyundai Tucson (2015–2018)

Izdržljiv SUV za svakodnevne avanture

Hyundai je trećom generacijom Tucsona napravio veliki iskorak u klasi kompaktnih SUV-ova, nudeći moderniji dizajn, bogatiju opremu i prostraniju kabinu nego ranije. Verzija s 1.7 CRDi motorom dodatno je učvrstila njegovu poziciju ozbiljnog kandidata za lidersku ulogu u segmentu zahvaljujući dobroj potrošnji i pouzdanosti…
24 Septembar 2025

Izdržljiv SUV za svakodnevne avanture

Hyundai Tucson (2015–2018) 1.7 CRDi (141 KS)

Treća generacija Hyundaija Tucsona stigla je 2015. i sa sobom donijela značajan iskorak u dizajnu i kvalitetu u odnosu na prethodni model ix35. Konkurencija mu je žestoka i uključuje modele poput Nissana Qashqaija, Kije Sportage, VW-a Tiguana i Renaulta Kadjara.

Hyundai Tucson 2016 1280 6df51628eacf9775a1d6a3ee91667d0f0c

Dizajn je ozbiljniji i moderniji, s oštrim linijama i prepoznatljivom prednjom maskom koje su ga učinile atraktivnijim izborom na tržištu. Enterijer nudi solidan kvalitet izrade, jednostavan raspored komandi i dovoljno prostora za porodice. Pogon na prednje točkove i osmostepeni automatski ili šestostepeni manuelni mjenjač dopunjuju ponudu, iako se 1.7 CRDi najviše prodavao s ručnim mjenjačem. Motor sa 141 KS nudi pristojne performanse i vrlo razumnu potrošnju, što ga čini popularnim izborom na polovnom tržištu.

Hyundai Tucson 2016 1280 478d51612605c02ae00b615b4056b14a8a

Tucson se pozicionirao kao racionalan i pouzdan izbor za one koji žele moderan SUV bez prevelikih troškova održavanja. U krivinama Tucson pokazuje blago naginjanje, što može razočarati one koji žele više dinamike. Sjedišta su udobna, ali im nedostaje izraženija bočna podrška, što se osjeti na dužim putovanjima. Unutrašnjost djeluje kvalitetno, ali tvrda plastika na donjim dijelovima kabine podsjeća da je ovo ipak budžetski orijentisan SUV. Zvučna izolacija je prosječna – motor je prigušen pri manjim brzinama, ali se čuje pri ubrzavanju i na auto-putu.

Hyundai Tucson 2016 1280 7221ea975c40d8a6c1b52282f2097fdf57

Osnovni modeli često dolaze s oskudnijom opremom bez navigacije ili parking senzora, pa treba obratiti pažnju prilikom kupovine. Takođe, iako ima reputaciju pouzdanog auta, Tucson može imati svoje slabosti koje vrijedi unaprijed znati. Kad je riječ o kvarovima, 1.7 CRDi motor generalno važi za izdržljiv, ali EGR ventil može se začepiti, posebno kod gradske vožnje. Sistem AdBlue (gdje ga ima) može prijaviti greške zbog senzora ili pumpe, što zahtijeva dijagnostiku i ulaganja. Turbo je relativno pouzdan, ali povremeno se javljaju curenja ulja na spojevima i crijevima usisa. Kod primjeraka s više kilometara nije rijetkost čuti škripu prednjih ili zadnjih kočionih čeljusti zbog prljavštine ili blagog zaribavanja. Električni servo upravljač može ponekad pokazivati greške, posebno nakon udaraca ili jačih vibracija na lošim putevima.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.7 CRDi (141 KS)
Prosječno 5,5
Najmanje 5,2
Najviše 6,6

Prednosti

Pouzdan dizel-motor, solidna potrošnja, udobna vožnja, prostrana kabina, moderan dizajn, jednostavna i pregledna instrument-tabla, dobra sigurnosna oprema, prihvatljiva cijena polovnjaka, lako održavanje, praktičan prtljažnik.

Mane

Začepljenje EGR ventila, povremena curenja ulja, povremeni problemi sa sistemom AdBlue, škripa kočionih čeljusti, ograničena bočna potpora sjedišta, zvučna izolacija ispod očekivanja, osjetljiviji električni servo, plastični detalji nižeg kvaliteta.

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.685 ccm 
Snaga 141 KS pri 4000 o/min
Max obrtni momenat 340 Nm pri 1750 o/min
Najveća brzina 185 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 11.5 s
Dimenzije DxŠxV 447 x 185 x 165 cm
Masa 1.470 kg
Osovinski razmak 267 cm
Prtljažnik 513–1503 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2015. Hyundai predstavio potpuno novi Tucson sa modernim dizajnom, boljim kvalitetom izrade i većim prostorom u kabini.

• 2016. U ponudu je uveden 1,7-litarski CRDi dizel-motor sa 141 KS, koji je brzo postao jedan od najprodavanijih pogona zahvaljujući idealnom odnosu snage i potrošnje.

• 2017. Hyundai je uveo poboljšanja na sistemima pomoći u vožnji i dodatne sigurnosne funkcije, uključujući napredni sistem kočenja u nuždi i senzore za mrtve uglove.



⚠️ Obrati pažnju:

111111111uztuzuztuztuzuztzutzu

EGR ventil kod 1.7 CRDi motora često se zaprlja zbog gradske vožnje i kratkih relacija, što uzrokuje pad performansi i paljenje lampice motora. Redovno čišćenje ili povremena vožnja na višim obrtajima pomaže da se problem odgodi.

 

222222222222adfadfhadfhadfh

Na nekim primjercima javljaju se sitna curenja ulja oko spojeva turbine i cijevi usisa, što može prljati motor i s vremenom uzrokovati veće probleme. Pravovremena zamjena dihtunga ili crijeva rješava problem i sprečava skuplje popravke.

 

33333333adfghadfhadfhadfh

Prednje i zadnje kočione čeljusti mogu početi škripati ili blago zapinjati zbog nakupljene prljavštine ili korozije. Redovno čišćenje i podmazivanje klizača sprečava ovaj neugodan i čest problem na starijim primjercima.

 

Više informacija o modelu Hyundai Tucson pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Cupra Tavascan VZ

Stvoren da oduševljava oči i duh

I dok Volkswagen svojim električnim automobilima promoviše racionalnost, Škoda praktičnost, a ...