Peugeot E-408
Stigao novi električni crossover coupe
E-408 se bazira na platformi E-EMP2 (Efikasna modularna platforma), koja omogućava da električni model zadrži dimenzije verzije sa motorom na unutrašnje sagorijevanje...
Novi Peugeot E-408, električni crossover coupe, nedavno je predstavljen, kako se i očekivalo, bez većih dizajnerskih promjena u odnosu na standardni 408. Osim manjih izmjena poput novih oznaka i drugačijih točkova, E-408 slijedi uzor sličan razlikama između Peugeota 308 i njegove električne verzije E-308.
Ovaj model, koji će biti prikazan na Sajmu automobila u Parizu 2024, dolazi u jednoj konfiguraciji, a opremljen je prednjim elektromotorom sa snagom od 210 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 345 Nm, dok baterija, sa neto kapacitetom od 58,2 kWh, omogućava domet do 453 kilometra prema WLTP standardu.
E-408 se bazira na platformi E-EMP2 (Efikasna modularna platforma), koja omogućava da električni model zadrži dimenzije verzije sa motorom na unutrašnje sagorijevanje. Dugačak je 4,69 metara, širok 1,85 metara i visok 1,49 metara, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2,79 metara.
Prtljažni prostor u E-408 nudi kapacitet između 471 i 1545 litara, što je značajno više u odnosu na E-308, koji nudi između 361 i 1271 litara. Stil automobila ostaje prepoznatljiv, aerodinamičan i snažan, a glavne vizuelne promjene odnose se na točkove od 19 inča sa specifičnim pneumaticima sa niskim otporom.
Unutrašnjost je opremljena Peugeot i-Cockpit sistemom, koji uključuje digitalnu instrument tablu sa ekranom od 10 inča i jednako velik ekran osjetljiv na dodir, koji upravlja navigacijom kompanije TomTom. Ovaj sistem optimizuje rute u zavisnosti od pređenog puta, napunjenosti baterije, saobraćaja, tipa puta, nadmorske visine i dostupnih stanica za punjenje.
E-408 će se nuditi u dvije verzije: Allure i GT. Allure dolazi sa standardnim LED farovima, aluminijumskim točkovima od 19 inča, grijanjem sjedišta i volana, dvozonskom automatskom klimom i kamerom za vožnju unazad, Dok GT paket, s druge strane, uključuje napredne Matrix-LED farove, prednje parking senzore, unutrašnjost sa aluminijumskim detaljima i „Drive Assist Plus“ paket za poluautonomnu vožnju.
Tačne cijene za ovaj model još uvijek nisu objavljene.