Audi Concept C
Povratak sportskog duha u Ingolstadt
Audi je predstavio Concept C kao sportski kupe i roadster u jednom, uz dizajn koji kombinuje ikone prošlosti i viziju budućnosti, a serijski model će po svemu sudeći vratiti sportski automobil u Audijevu ponudu nakon duže pauze...
Audi je konačno predstavio ono što mu je očigledno nedostajalo a to je sportski automobil koji može vratiti uzbuđenje u ponudu brenda. Nakon što su TT i R8 otišli u penziju, u ponudi nije ostalo ni kupea, ni kabrioleta, a kamoli čistokrvnog sportiste. Concept C je tu da to promijeni, i to već 2027. godine, kada bi serijska verzija trebalo da stigne na tržište sa gotovo identičnim dizajnom.
.webp)
Novi dvosjed nije samo još jedan show car – on je najava potpuno svježe dizajnerske filozofije koju donosi Massimo Frascella, kreativni direktor koji je u Audi stigao u ljeto 2024. Ideja je „radikalna jednostavnost“: ukloniti sve suvišno i ostaviti samo bitno, kako spolja, tako i unutra.
.webp)
Na dizajnu se jasno vide reference – od legendarnog TT-a i R8, preko futurističkog Avus koncepta iz 1991, pa sve do trkačkih Auto Union bolida i pomalo zaboravljenog Rosemeyer koncepta iz 2000. Iako djeluje kao klasični kupe, Concept C je i roadster – krov se sastoji od dvije električno pomične ploče, što bi bilo prvo ovakvo rješenje za Audi, iako još nije sigurno da će doći do serijske proizvodnje.
Dimenzijama je bliži R8 nego TT-u jer je dugačak 4,52 metra, širok 1,98 i visok svega 1,27 m, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2,57 m. Težina od 1.690 kg i 21-inčni točkovi naglašavaju sportski karakter, a očekuje se i 800-voltna arhitektura koja obećava munjevito brzo punjenje. Pogon? Još nije otkriveno da li će biti zadnji ili quattro, ali oba su u igri.
.webp)
Unutrašnjost slijedi isti minimalistički pravac pa se umjesto moru plastike i ekrana, Audi vratio fizičkim komandama od aluminijuma. Infotainment ekran od 10,4 inča se elegantno uvlači u armaturu, baš kao nekad, a čak je i logo na volanu izrađen od metala, što daje poseban osjećaj kvaliteta.
.webp)
Ostaje da se vidi hoće li ovaj model dijeliti tehniku sa Porscheom i njegovim električnim nasljednicima Boxstera i Caymana, koji stižu 2026. Ono što je sigurno je da će ga Audi nuditi isključivo kao električni automobil. Za ljubitelje benzinskih motora to je loša vijest, jer upravo bi jedan dobar turbo motor mogao dodatno učvrstiti njegovu poziciju na tržištu.