Golf V Variant (2007–2009)

Otporan na dječije bolesti

Zahvaljujući odlaganju početka proizvodnje do 2007. godine Golf Variant je izbjegao većinu „dječijih bolesti“ koje su mučile klasični kompakt...
09 Decembar 2019

Otporan na dječije bolesti

Golf V Variant (2007–2009) 2.0 TDI (140 KS)

Pune tri godine trebale su Volkswagenu kako bi dao „zeleno svjetlo“ za proizvodnju ovog modela, koji se zvanično u ponudi zadržao samo dvije godine. Zamijenio ga je Golf VI Variant, koji je suštinski bio temeljno unaprijeđena verzija „petice“. Na tržištu se zadržao još četiri godine, pa je na taj način Volkswagen zaokružio šestogodišnji ciklus, na koliko se obično projektuje životni vijek jednog modela. Odlaganje početka proizvodnje pozitivno se odrazilo na kvalitet i pouzdanost karavanskog Golfa, jer je u međuvremenu sve dječije bolesti preležao kompaktni petovratni model.

Volkswagen Golf Variant 2008 1280 efa480bb0831c52e2a3602d7e2547664d0

Od starta prodaje Variant je imao bogatu serijsku opremu, u koju su bili uključeni ručni klima uređaj i ESP. Pokazao se kao čvrst, kvalitetno napravljen i veoma stabilan automobil, sa paletom zanimljivih pogonskih agregata, među kojima po popularnosti na tržištu polovnih prednjače TDI dizelaši. Uzorna antikorozivna zaštita koja karakteriše gotovo sve VW modelu, kod „petice“ je pomalo zakazala. Naime, nisu rijetki modeli sa prohrđalim rubovima, poklopcima motora i prtljažnika, a kao najranjivije mjesto ističe se spoj praga i prednjeg blatobrana. Za pogon Varianta, Volkswagen je namijenio tri benzinska i dva dizelska motora. Ponudu otvara 1.4 benzinac sa 80 KS, čije osnovne prednosti su niski troškovi održavanja i registracije.

Volkswagen Golf Variant 2008 1280 385faecf70e6ffc1dfb22d3961a3951fd3

Najveći broj benzinskih karavanskih „petica“ pogonjen je provjerenim 1.6-litarskim atmosfercem sa 102 KS. Osam ventilska tehnologija i robusna konstrukcija čine ga izdržljivim i pogodnim za kombinaciju sa plinom. Potpuna suprotnost od njega bio je savremeni 1.4 TSI agregat dostupan u verzijama sa 122, 140, 160 i 170 KS. Uz ovaj agregat se vezuje mnoštvo različitih problema, a najskuplji su vezani za istezanje pogonskog lanca, upravljačku elektroniku i kvarove na sistemu ubrizgavanja goriva. Srčani turbobenzinac pokazao se i veoma osjetljivim na loše gorivo. Najtolerantniji u tom pogledu je bio višestruko provjereni 1.9 TDI agregat sa 105 KS, koji se nezvanično smatra i najpoželjnijom pogonskom jedinicom u Variantu.

Volkswagen Golf Variant 2008 1280 31748b15fbe313aab818db44020a9d8085

U dizelskoj gami je još i savremeniji 2.0 TDI sa 140 KS. Kod njega su u prvim godinama ekspolatacije zabilježeni slučajevi pucanja i poroznosti glave motora, ali i brojni problemi prouzokovani gubitkom tečnosti za hlađenje. Na svim 2.0 TDI BMN motorima proizvedenim od 2005. do 2009. godine Volkswagen je o svom trošku zamijenio fabričke piezo-električne Simens brizgaljke i upravljačku elektroniku. Vlasnici „petica“ često nisu bili zadovoljni ni životnim vijekom plivajućeg zamajca mjenjača. Na spisku skuplji izdataka nalaze se i problemi sa automatskim DSG mjenjačem, koji zahtijeva redovno održavanje i zamjenu ulja. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 TDI (140 KS)
Prosječno 6,3
Najmanje 4,0
Najviše 8,4

Prednosti

Prtljažnik pravilnog oblika, dinamika vožnje, mali pad vrijednosti, sjedišta, snažni i ekonomični TDI agregati, pouzdanosti 1.9 TDI motora, povoljno održavanje

Mane

Rastezanje lanca na 1.4 TSI motoru, skupi popravci DSG mjenjača, udobnost, problematični kontakti na bravi petih vrata, rizik od krađe

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.968 ccm
Snaga 140 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 320 Nm pri 1.750 o/min
Najveća brzina 205 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 9,8 s
Dimenzije DxŠxV 455 x 178 x 150 cm
Masa 1.402 kg
Osovinski razmak 257 cm
Prtljažnik 505-1495 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2007. Predstavljena karavanska verzija Golfa 5

• 2008. Kraj godine proizvodnje MK5, to je bila posljednja prilika da kupci dobiju ovaj model prije nego sto je MK6 preuzeo

• 2009. Predstavljen novi model MK6 koji je u sustini temeljno redizajnirani MK5



⚠️ Obrati pažnju:

Bild 4 2909805129085320000

Nisu rijetki modeli sa prohrđalim rubovima, poklopcima motora i prtljažnika

 

TSIChainOld

Uz ovaj agregat se vezuje mnoštvo različitih problema, a najskuplji su vezani za istezanje pogonskog lanca

 

IMG 20120614 145655

Vlasnici „petica“ često nisu bili zadovoljni ni životnim vijekom plivajućeg zamajca mjenjača. 

 

Više informacija o modelu Volkswagen Golf pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...