Ferrari 12Cilindri

V12 nije odbija da ode u zaborav

Motor u ovom modelu razvija 830 konjskih snaga pri 9.250 obrtaja u minuti i 690 Nm obrtnog momenta, što su isti parametri koje je Ferrari ponudio i uz model 812 Competizione...
03 Maj 2024

V12 nije odbija da ode u zaborav

U Maranellu su na impresivan način opovrgnuli sve koji su tvrdili da će Ferrari 812 Superfast biti posljednji dvosjed koji koristi atmosferski V12 motor. Ferrari je predstavio nasljednika modela 812 Superfast s simboličnim imenom 12Cilindri. U vremenu kada elektrifikacija dominira automobilskim svijetom, fascinantno je da najnoviji GT automobil iz Maranella sadrži dorađenu verziju čuvenog 6,5-litarskog atmosferskog V12 motora bez ikakvog hibridnog sistema. Model 12Cilindri će biti dostupan u dvije karoserijske verzije, Coupé i Spider, a koristi posljednju evoluciju V12 motora koji je prvi put korišten u legendarnom modelu Enzo. Ovaj motor razvija 830 konjskih snaga pri 9.250 obr/min i 690 Nm obrtnog momenta pri 7.250 obr/min, što su isti parametri koje je Ferrari ponudio i uz model 812 Competizione.

 

 

 


Ono što ostavlja poseban utisak jeste činjenica da Ferrari postiže ove brojke bez korištenja hibridnih sistema i turbopunjača. Za prenos snage na zadnju osovinu zadužen je nazad smješten 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila, za koji Ferrari tvrdi da je 30 posto brži od mjenjača u modelu 812 Superfast. Karoserija 12Cilindri ima detalje koji podsjećaju na modele 365 GTB/4 Daytona i Roma, dok dvosjed koji je tek neznatno duži od modela 812 Superfast ubrzava od 0 do 100 km/h za 2,9 sekundi i može dostići brzine iznad 340 km/h. Ovaj novi model potvrđuje Ferrarijevu predanost performansama i strasti, a karoserija i dizajn samo doprinose njegovoj privlačnosti, evocirajući klasične i moderne elemente u isto vrijeme.

 


Masa Coupé verzije modela 12Cilindri iznosi 1.569 kilograma, a spider verzija je oko pedesetak kilograma teža. Kupci mogu birati između 20 i 21-inčnih naplataka, s pneumaticima dimenzija 275/35 naprijed i 315/35 nazad. Krutost karoserije povećana je za 15 posto u odnosu na model F812. Već se očekuje da je planirana proizvodnja modela 12Cilindri rasprodana za nekoliko narednih godina, slično kao i kod modela Purosangue. Cijena za Coupé verziju je 395.000 evra, dok je za Spider verziju, koja omogućuje vožnju pod otvorenim nebom, cijena 435.000 evra. Ove brojke ukazuju na ekskluzivnost i prestiž koji dolazi s novim Ferrarijevim modelom.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...