Porsche 911 GTS

Unikatom slavi 50 godina na Tajvanu

Unikatni 911 GTS Coupe će biti na aukciji u narednim mjesecima, a sav prihod od prodaje će biti preusmjeren u humanitarne svrhe...
16 August 2022

Unikatom slavi 50 godina na Tajvanu

Prije pola vijeka, Porsche je ušao na tržište Tajvana, a prvi automobil koji je tamo prodat bio je 911E iz 1972. godine. Kako bi proslavili ovu godišnjicu, lokalni ogranak proizvođača automobila udružio se sa specijalnim odjeljenjem Manufaktur kako bi kreirali unikatni automobil baziran na 911 GTS. Ovaj automobil nosi Irish Green boju u istom stilu kao i Lizard Green vozilo prodato prije 50 godina. Ova boja je takođe odabrana jer je Tajvan suptropsko ostrvo sa mnogo zimzelenih šuma.

 

 

 


Tajvan je zapravo bio jedno od prvih azijskih tržišta za Porsche, a 911 Carrera GTS-50 Year Anniversary One of Kind dobija niz ekskluzivnih dizajnerskih znakova kako bi obilježio ovu posebnu priliku. Na primjer, na donjoj polovini vrata nalazi se bijela grafika koja prikazuje obalu Formoze, a na staklu je logo "Porsche Exclusive Manufaktur" kako bi podsjetili sve da ovo nije uobičajeni 911.

 

 

 

U kontrastu sa zelenim eksterijerom tu su crni Turbo S Exclusive Design točkovi sa crvenim kočionim čeljustima. Točkovi imaju centralnu konfiguraciju zaključavanja i vanjsku ivicu ofarbanu u zeleno, koja se stapa s karoserijom automobila. nazad, istaknuta Porsche slova između zadnjih svjetala dolaze s mat crnim izgledom kako bi zaokružili promjene na eksterijeru. Kada se otvore vrata, pogled pada na aluminijumske pragove sa zelenim natpisom "50 godina Porschea na Tajvanu". Iznad pretinca za rukavice, izvezeni logo govori istu stvar i pridružuje mu se oznaka modela u većem fontu. Za centralnu konzolu dizajniran je poseban logo "50" koji takođe dolazi uz marku i model, a u pretežno crnoj kabini ima dominira kombinacija kože i alkantare.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...