Volvo S60 (2013–2018)

Udoban, kvalitetan i vrhunski siguran

Volvov model S60 je dobar primjer sposobnosti švedske auto-industrije, da kupcima predstavi elegantnu limuzinu koja na prvi pogled djeluje za klasu bolja od svoje direktne njemačke konkurencije u istom segmentu...
19 Januar 2020

Udoban, kvalitetan i vrhunski siguran

Volvo S60 (2013–2018) 2.0 D3 (150 KS)

Zbog specifičnog i originalnog dizajna određeni broj kupaca će jednostavno zaobići modele ovog čuvenog švedskog proizvođača, jer u obliku karoserije nemaju nimalo agresivnosti i ekstravagancije. U poređenju sa njemačkim konkurentima S60 djeluje veoma konzervativno i hladno. Međutim, nadaleko čuveni kvalitet švedskog čelika i legendarna sigurnost putnika o kojoj ne treba trošti riječi, čak će i „zagrižene“ fanove njemačkih limuzina natjerati da još jednom razmisle o izboru novog limenog ljubimca. Neki od najvećih aduta S60 su komfor i udobnost, jer na prednjim sjedištima mogu bez problema da se smjeste čak i dvometraši.

Volvo S60 2014 1600 12

Na zadnjoj klupi nije tako raskošno, ali to i ne predstavlja neki ozbiljan nedostatak jer slične uslove nudi i konkurencija. Komandna tabla je odlično dizajnirana i sve su komande pregledne i lako dostupne vozaču, a materijali korišteni za izradu unutrašnjosti su visokog kvaliteta. Na njima se ne vide tragovi korištenja čak i ako su sjedišta presvučena kožom. Pohvale korisnika upućene su na odličnu zvučnu izolaciju jer je vožnja i pri velikim brzinama tiha i prijatna. Jedan od najvećih nedostataka modela S60 je prtljažni prostor čija zapremina iznosi skromnih 380 litara. Ona se može povećati preklapanjem zadnje klupe, ali ni tada se ne dobija dovoljno prostora za velike kofere i kabasti prtljag.

Volvo S60 2014 1600 07

Ovjes je dosta mekan i ne prenosi udarce u kabinu, a pojedini vozači se žale na slab odziv servo upravljača, što se i ne može uzeti kao mana, jer je ovaj automobil prvenstveno namijenjen za udobnost i komfor, a ne sportsku i agresivniju vožnju. I u osnovnim varijantama S60 je opremljen velikim brojem sigurnosnih senzora za blizinu, parkiranje, pješake i slično, što može biti od velike koristi prilkom vožnje po gradskim gužvama.

Volvo S60 2014 1600 19

S60 pogoni dvolitarski tuzbodizel agregat koji isporučuje 150 KS i pruža sasvim pristojne performanse uz malu potrošnju goriva, što je izuzetno pohvalno s obzirom da je riječ o vozilu teškom preko 1.500 kg. Prilikom kupovine treba pregledati stanje DPF filtera i EGR ventila, kao i stanje ovjesa čije komponente stradaju na lošim cestama zbog velike težine vozila. Takođe, zabilježeni su i kvarovi na pojedinim elektronskim sklopovima poput instrument table i automatskog klima uređaja. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 D3 (150 KS)
Prosječno 5,6
Najmanje 4,7
Najviše 6,0

Prednosti

Sigurnost, kvalitet izrade, mala potrošnja, performanse, kvalitetna izrada, oprema, izolacija

Mane

Komponente ovjesa, DPF filter, EGR ventil, udobnost, prtljažni prostor, elektronika

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.969 ccm
Snaga 150 KS pri 3.750 o/min
Max obrtni momenat 320 Nm pri 1.750–3.000 o/min
Najveća brzina 215 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 9,0 s
Dimenzije DxŠxV 463,5 x 186,5 x 148,4 cm
Masa 1.569 kg
Osovinski razmak 277 cm
Prtljažnik 380–1.749 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2009. Izašle su u javnost prve fotografije novog S60 druge generacije

• 2010. Predstavljanje druge generacije Volva S60 u Ženevi

• 2013. Izvršen je redizajn i predstavljen je novi D5 pogonski agregat

• 2015. Predstavljena je varijanta Cross Country




⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1 ovjes

Komponente ovjesa stradaju od loših cesta zbog težine vozila

 

Slika 2 dpf

DPF filter se zaprlja od česte gradske vožnje

 

Slika 3 elektronika

Pojedine elektronske komponente otkazuju poslušnost

 

Više informacija o modelu Peugeot 308 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...