Honda Jazz

U ritmu električne muzike

Nova Honda Jazz koja stiže na evropsko tržište dizajnirana je na novoj platformi i opremljena je novim hibridnim pogonom...
06 Mart 2020

U ritmu električne muzike

 

Dizajn novog modela Jazz je prilično poznat vlasnicima prethodne generacije, jer poput svog „straijeg brata“ on ima monovolumenski oblik koji prema riječima proizvođača povaćava unutrašnji prostor. A-stubovi su smanjeni tako da je povećana preglednost vozača i čvrstina karoserije. Svjetlosne grupe i prednji branik su veći u odnosu na prethodnika, a otvor prtljažnika je urezan duboko u zadnji branik kao i na prethodniku, što povećava isti i olakšava ubacivanje velikih predmeta u prtljažni prostor. Varijanta Jazz Crosstar je malo robusnija i sadrži nove krovne šine, dvobojnu nijansu karoserije, jedinstveni dizajn prenje rešetke hladnjaka, povišen klirens i crnu plastičnu oblogu oko lukova točkova što mu daje izgled mini SUV-ja. Honda ističe kako su presvlake u ovom modelu vodootporne, što može da bude korisno u slučaju nehotičnog prosipanja hladnih i toplih napitaka.

 

 

Vrhunac ponude modela Jazz je sigurno novi e:HEV dvomotorni hibridni pogon. Sve varijante će biti opremljene ovim pogonskim sklopom koji čini 1,5-litarski benzinski četvorocilindarski agregat, dva elektromotora i kompaktna litijum-jonska baterija koji isporučuju ukupno 110 KS i 253 Nm obrtnog momenta. Konvencionalna jedinica prenosi snagu preko inovativnog mjenjača sa fiksnim stepenom prenosa za koji Honda tvrdi da je mekši i efikasniji od standardnog CVT-ja. Ovaj pogon Hondi jazz omogućava ubrzanje od nule do 100 km/h za 9,4 sekunde i maksimalnu brzinu od 174 km/h. Kako bi se zadržala prostranost u kabini, hibridni pogonski sistem je smješten u podu vozila i ležištu motora, a rezervoar za gorivo se nalazi u središnjem dijelu. Prtljažni prostor je zapremine 298 litara, koji se preklapanjem zadnje klupe može povećati na maksimalnih 1.203 litre, a manevrisanje prtljažnim prostorom prilično olakšava Hondin sistem pod nazivom Magic Seat.

 

 

Na kontrolnoj tabli se nalazi digitalna instrument tabla, a centralni infotaiment ekran osjetljiv na dodir pored ostalih posjeduje i aplikacije Apple CarPlay i Android Auto. Po prvi put će ove i ostale aplikacije u ovom modelu biti povezane bežičnom konekcijom. Nova sjedišta su izajnirana i stilizovana kako bi se povećala udobnost i smanjio umor putnika prilikom dugih putovanja, a Jazz je takođe opremnjen sa brojnim sistemima sigurnosti i asistencije u vožnji kako bi vožnja bila što prijatnija i bezbjednija. Na evropskom tržištu nova Honda Jazz bi trebala biti dostupna kupcima u toku ljeta, a početna cijena bi trebala biti oko 21.800 eura po jedinici.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...