Paris Motor Show

Svi aduti Citroena

Odvažnost, kreativnost i zahtjevnost osnovne su vrijednosti marke Citroën, a modeli izloženi na Salonu automobila u Parizu njihovo su savršeno oličenje.
19 Septembar 2012

Svi aduti Citroena

Oni dokazuju snažnu želju Marke da bude daleko ispred ostalih, nastavljajući uspon prema premium segmentu, ubrzavajući međunarodni rast te neprestano nudeći inovacije i tehnologije koje nude nov pogled na mobilnost:  Uspon prema premium segmentu se nastavlja zahvaljujući ponajprije DS liniji koja je još dinamičnija i privlačnija.

 

Ta se linija, s više od 250 000 prodanih vozila u svijetu, povećava dolaskom Citroëna DS3 Cabrio. Izvedba sa sklopivim krovom sjedinjuje sve prednosti modela DS3 (stil, osjećaje što ih budi vožnja i prostornost) s užitkom u vožnji, na svježem zraku, u potrazi za makar i najmanjom sunčevom zrakom te s mogućnošću spuštanja krova pri   brzinama do 120 km/h. I još jedna atraktivna vijest: noviteti na DS4 i DS5 u ograničenim serijama Pure Pearl, uglađena stila. Povrh toga, paleta modela DS4 proširena je izvedbom HDi 160 BVA6. U želji da ode još dalje, Marka kupcima DS linije nudi ekskluzivne usluge s klubom Citroën DS Privilège. Uspon prema premium segmentu Marke odnosi se također i na gamu C, poput Citroën C4 AIRCROSS, koji se na tržištu pojavio u travnju ili, pak, novog Citroën C3 PICASSO, modela prodanog u više od 320 000 primjeraka, čija svjetska premijera samo dokazuje da se on i dalje ističe smjelim dizajnom i inovativnom konstrukcijom.

 


- Međunarodni razvoj Marke ubrzava se lansiranjem dviju limuzina naglašena karaktera, Citroën C4 L i C-ELYSÉE. Te limuzine namijenjene tržištima u razvoju bit će predstavljene na novinarskim danima na Salonu u Parizu. Osmišljene su u Francuskoj uz stručnu pomoć međunarodnih ekipa marke Citroën i plod su cjelokupnog znanja i umijeća Marke u pogledu stila, tehnologije, prilagođavanja i kvalitete. CITROËN također ojačava svoj status svjetske marke dovođenjem DS linije na tržište Kine, Latinske Amerike ili Rusije. Kao izraz francuske raskoši i jedinstvena stila, snažnog stvaralačkog duha i osjećaja te iznimne otmjenosti, DS linija istinski je ambasador marke Citroën u svijetu. - Uvođenjem svima dostupnih tehnologija i inovacija najšire namjene, Citroën ide još dalje u svojem pristupu mobilnosti koja čuva okoliš. Marka je vodeća u Europi u pogledu emisije CO2 (sa 124,6 g prosječne emisije CO2) i neprestano nudi još učinkovitije motore, poput e-HDi 70 Airdream s upravljanim ručnim mjenjačem na Citroën C3 koji ispušta samo 87 g CO2/km ili, pak, novih benzinskih motora PureTech.

 

Još jedna jaka strana su najnovija tehnološka rješenja koja su odsada dostupna svima, poput hibridnog dizelskog motora Hybrid4 na Citroën DS5, a čini 20% prodaje ovog modela, ili, pak, tehnologije Full Electric na Citroën C-ZERO. No ni to nije sve jer Citroën  nudi svoje konceptno vozilo DS3 Electrum s tehnologijom Full Electric i inovativnom konstrukcijom. I naposljetku, Marka je razvila novi pojam mobilnosti s uslugom Citroën Multicity. Prvi put predstavljen u Njemačkoj, u Berlinu, u sklopu projekta zajedničke uporabe (carsharing) automobila C-ZERO, Citroën Multicity u Francuskoj je dodatno obogaćen novim uslugama poput iznajmljivanja vozila među pojedincima i skupnog putovanja jednim vozilom). Kako bi javnosti najbolje približila te tri misli vodilje, Citroën je osmislio konceptno vozilo Numéro 9. Otkriveno na Salonu automobila u Pekingu, ono ne samo što utjelovljuje želju Marke za međunarodnim razvojem nego nagovješćuje njezinu budućnost dizajnom i tehnologijama, prvi put prikazanima na Salonu automobila u Parizu.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...