Jeep Avenger 4xe

Spreman za off-road zabavu

Jeep Avenger je od svog predstavljanja 2022. godine izazvao veliki interes javnosti, kao prvi električni model ovog tradicionalnog proizvođača. Nedavno je predstavljena i hibridna verzija sa pogonom na sva četiri točka i poboljšanim off road sposobnostima...
23 Maj 2024

Spreman za off-road zabavu

Jeep, legendarni proizvođač terenskih vozila, svojim novim modelom Avenger 4xe podigao je standarde u segmentu kompaktnih SUV vozila. Ovo vozilo kombinuje sve što ljubitelji Jeepa vole - robusnost, performanse i slobodu - sada uz dodatak hibridne tehnologije i pogona na sva četiri točka. Jeep Avenger je od svog prvog predstavljanja 2022. godine izazvao veliku pažnju kao prvi električni model ovog tradicionalnog proizvođača.

2461589 p7s5lae655 whr

Proglašen je automobilom godine, proizvodi se u Poljskoj, a od kraja prošle godine dostupan je u hibridnoj e-Hybrid (MHEV) verziji. O uspehu ovog automobila najbolje govori podatak o preko 90.000 prikupljenih narudžbi, od kojih je gotovo trećina za modele s električnim pogonom. Ova, upravo predstavljena, verzija najavljena je još u februaru ove godine a tehnički se oslanja na hibridni model, s tom razlikom da benzinskom motoru s turbopunjačem pomažu dva elektromotora, svaki snage po 21 kW.

Avenger4xe (2)

Jedan od ova dva je jedan smješten nazad i pokreće zadnje točkove, a takav pogonski sistem maksimalne snage 136 KS omogućava da Jeep Avenger 4xe ubrza do 100 km/h za 9,5 sekundi i dostigne maksimalnu brzinu od 194 km/h. Pri malim brzinama do 30 km/h za pogon su zadužena sva četiri točka, pri brzinama od 30 km/h do 90 km/h pogon zadnje osovine se uključuje samo na zahtjev vozača, dok pri brzinama većim od 90 km/h zadnji elektromotor se isključuje kako bi se smanjila potrošnja goriva.

Avenger4xe (4)

Novo zadnje vješanje Multilink omogućava bolju artikulaciju zadnje osovine i veću udobnost na neasfaltiranim putevima. Avenger 4xe ne nudi samo performanse, već i udobnost sa novim sjedištima izrađenim od izdržljivog, vodootpornog materijala i prostranom unutrašnjošću. Standardne M+S gume pružaju pouzdanu trakciju u različitim vremenskim uslovima, dok opcione All Terrain 3PMSF gume pružaju bolju trakciju na zahtjevnom terenu. Da bi se poboljšale off-road sposobnosti, sistem vješanja je podignut za 10 mm u odnosu na standardni model, pa sa klirensom visine 210 mm Avenger 4xe može savladati ulazni ugao od 22 stepena, ugao rampe od 21 stepen, te silazni ugao od 35 stepeni, kao i vodenu prepreku do 40 cm.

2461535 hvvaw5wgpu whr

Avenger 4xe se takođe može pohvaliti jedinstvenim izgledom i dva nova nivoa opreme: Upland i Overland. Oba modela nude posebne dizajnerske elemente, kao što su kuka za vuču, standardni krovni nosači za povećanje kapaciteta za transport opreme i zaštitni elementi kao što su prednji i zadnji branici izrađeni od materijala otpornog na ogrebotine. Avenger 4xe će biti dostupan od četvrtog kvartala. Od urbanih avanturista do ljubitelja off-roada, Avenger 4xe obećava da će redefinisati granice mogućnosti i održivosti.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...