BMW M Hybrid V8

Prototip predstavljen sa kamuflažom

Njegov trkački debi bi se trebao održati sljedeće godine u IMSA WeatherTech SportsCar Championshipu, a odluka o ulasku u Le Mans 2024. biće donesena u doglednoj budućnosti...
06 Juni 2022

Prototip predstavljen sa kamuflažom

BMW je najnoviji veliki proizvođač automobila koji je predstavio svog prototipa Le Mans Daytona kandidata objavljivanjem slika onoga što će biti poznato kao M Hybrid V8. Elektrifikovana mašina nosi jubilejnu boju kojom se obilježava 50 godina M divizije i služi kao kamuflaža da sakrije finije detalje. Vanjska završna obrada ima više od toga jer uključuje i mutne slike legendarnih trkaćih automobila, uključujući 1976 3.0 CSL i 1981 M1/C.

 

 

 


Prerušavanje ne može sakriti spektakularan oblik trkaćeg automobila sa uglađenim farovima sa dvije blago nagnute šipke slične onima iz koncepta i Vision Circular. Od masivnog prednjeg difuzora i prozirnih blatobrana do ogromnog zadnjeg krila i difuzora, M Hybrid V8 je jednako zanimljiv kao i ostali LMDh prototipovi do sada otkriveni. Dobija novu interpretaciju M bočnih retrovizora, a primijetićete i starinski Motorsport amblem pored neobičnih zadnjih svjetala. Sa Dallara šasijom, BMW M Hybrid V8 ima široku rešetku.

 


BMW ne govori o specifikacijama, ali ne tražite dalje od dokumenta na FIA-inoj web stranici o LMDh propisima. Proporcije trkačkog automobila ne smiju prelaziti 5.100 milimetara u dužinu, 2.000 mm u širinu i 1.060 mm u visinu. Međuosovinsko rastojanje će iznositi 3,148 mm, ali će regulisana udaljenost između osovina imati dopuštenje od +/-5 mm za podešavanja. Bez goriva i vozača, prototip će biti težak najmanje 1.030 kilograma.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...