F1

Proizvođači protiv izmjene pravila

Novi motori imaće otprilike jednaku snagu iz benzinskoga i električnog motora, ali kao dio nastojanja da se nova generacija bolida učini bržom, predloženo je da se ograničenja povećaju kako bi se povećala snaga benzinskoga motora...
17 Juni 2024

Proizvođači protiv izmjene pravila

Proizvođači pogonskih jedinica za bolide nisu voljni pristati na eventualnu reviziju pravila za 2026. godinu, ukoliko FIA procijeni da će to biti potrebno, nakon što su se pojavile sumnje da nova pravila za motore i šasiju nisu dovoljno optimizovana te da će bolidi biti prebrzi na pravcu i prespori u krivinama. Uoči VN Kanade, FIA je prvi puta pokazala kako bi trebali izgledati novi bolidi za 2026. godinu, nakon što su detalji novih pogonskih jedinica poznati već duže vrijeme. Novi motori imaće otprilike jednaku snagu iz benzinskoga i električnog motora, ali kao dio nastojanja da se nova generacija bolida učini bržom, predloženo je da se ograničenja povećaju kako bi se povećala snaga benzinskoga motora.

Redbull1241234234

"Ako su potrebna neka podešavanja, prilično sam uvjeren da bi proizvođači pogonskih jedinica pomogli i sarađivali," rekao je direktor FIA-e za jednosjede Nikolas Tombazis prošle sedmice u Montrealu, reagujući na kritike predloženih pravila od strane timova i vozača. Ali proizvođači motora nisu previše srećni zbog mogućih odluka poput ove jer su pravila prilično čvrsto definisana, što je privuklo nove proizvođače poput Audija i Forda.

Verstappen

"Postoje proizvođači koji osjećaju da su u zaostatku, a postoje i oni koji osjećaju da su napravili dobar posao. To je normalna vrsta hrvanja oko pravila. Treba biti oprezan jer se sa strane šasije gotovo ništa ne radi, jer nema pravila, ali na pogonskoj jedinici već imamo dvije godine rada", rekao je Renaultov Bruno Famin.

Osim četiri trenutna proizvođača pogonskih jedinica (Mercedes, Renault, Ferrari i Honda), 2026. godine će ući još dva nova – Audi, koji će raditi i vlastitu šasiju u Sauberovom sjedištu u Švajcarskoj, i Ford, koji je udružio snage s Red Bullom.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...