Bugatti Veyron

Prodat i poslednji primjerak

Grand Sport Vitesse koji simbolično nosi oznaku “La Finale”, poslednji je 450. primjerak modela Veyron. Prije nego što bude zauzimao posebno mjesto u garaži novog anonimnog vlasnika sa Bliskog istoka, izložen je i na sajmu u Ženevi …
04 Mart 2015

Prodat i poslednji primjerak

Na štandu Bugattija u Ženevi izložen je i prvi Veyron koji je sišao sa fabričke trake a imao je 8.0 litarski W16 motor sa 1001 ks. Ubrzo nakon njega pojavio se model sa otvorenim krovom, a 2010. godine lansiran je Veyron Super Sport sa čak 1.200 ks i 1.500 Nm. Nakon dvije godine, 2012, predstavljen je Roadster Grand Sport Vitesse a upravo je ovom verzijom okonča i era Bugattija Veyron.

 

Grupacija Volkswagen, koja je vlasnik marke Bugatti, zbog velikih troškova razvoja i proizvodnje bila je svesna da će imati gubitke na svakom isporučenom primerku. Vrtoglava cijena Veyrona koja iznosi oko 2 miliona dolara ipak nije bila dovoljna da poklopi troškove proizvodnje pa je tako prema procjenama stručnjaka Volkswagen gubio oko 5,2 miliona dolara po jednom automobilu. Kako bi pokazao svoju tehnološku moć Volkswagen je odluči da kupcima ponudi hiperautomobil po znatno nižoj cijeni od proizvodne. Na europsko tržište je isporučena polovina od 450 ukupno proizvedenih jedinca.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...