Opel Astra J (2012–2015)

Privlači izgledom, osvaja kvalitetom

Uvijek na „odličnom“ drugom mjestu, uvijek iza na našim prostorima neprikosnovenog Volkswagen Golfa, predzadnja generacija Opel Astre spada među najpouzdanije i najzahvalnije polovnjake u svojoj klasi....
19 Januar 2020

Privlači izgledom, osvaja kvalitetom

Opel Astra J (2012–2015) 1.4 (87 KS)

Jedan od najpopularnijih modela kompanije Opel, Astra, bez obzira o kojoj generaciji je riječ, uvijek je interesantna i privlačna kao polovnjak. U zadnje vrijeme na tržištu je aktuelna Astra J koja se proizvodila u periodu od 2009. do 2015. godine. Između ostalog radi se o još uvijek prilično modernom i „mladom“ vozilu čija je cijena u poređenju sa novom Astrom serije K postala znatno niža. Astra J je ponuđena na tržištu u varijantama kupe GTC, karavan Sports Tourer i kao limuzina. Očuvan primjerak Astre J može da bude dobra kupovina i odlična alternativa osjetno skupljim Golfovima serija VI i VII.

Opel Astra 2010 1600 31

Tokom 2012. godine Astra J je dizajnerski osvježena, prvenstveno izgledom prednjih i zadnjih branika. Zbog mase koja je oko 150 kilograma veća od prosjeka klase, mlađi i temperamentniji vozači se žale na njene dinamičke performanse, dok stariji i „ozbiljniji“ to više cijene, većinom zbog osjećaja robusnosti i sigurnosti. Unutrašnjost vozila je dosta pregledna i manevrisanje po uskim ulicama ne predstavlja problem. Enterijer je moderno i dopadljivo dizajniran od kvalitetnih materijala prijatnih na dodir, mada je bilo pritužbi na kvalitet završne obrade kod jedinica sklapanih u Poljskoj. Prtljažni prostor je solidan i njegova zapremina iznosi 370 litara, a ona se preklapanjem zadnje klupe može povećati na ukupno 1.235 litara.

Opel Astra 2010 1600 1d

Uprkos svom čvrstom i stabilnom ovjesu, pojedine komponente stradaju od kombinacije loših puteva i velike težine vozila. Na ovjesu najčešće stradaju spone, ramena i stabilizatori, ali generalno uzimajući sve u obzir redovno i propisno održavana Astra ne pati od nekih većih problema. Opelovu „boljku“ iz osamdesetih i devedesetih, koroziju, možemo slobodno zaboraviti, jer je na ovom modelu nema ni u tragovima, čak i na zapuštenijim primjercima. Jedino treba obratiti pažnju na izduvni lonac, koji ponekada može biti zahvaćen korozijom pa je zamjena neophodna.

Opel Astra 2010 1600 43

Dosta vlasnika se žali na prednje kočnice i vibraciju diskova, a i elektronika zna biti „ćudljiva“. Pogonski benzinski agregat zapremine 1,4 litra i jačine 87 KS sa lancem umjesto remena, iako se pokazao kao dosta pouzdan, nije baš najbolji izbor za kupovinu jer je preslab za masu vozila, tako da zahtijeva „tešku nogu“ na gasu i povlači veliku potrošnju, pogotovo u gradskoj vožnji. Na manuelnim mjenjačima može doći do zakazivanja ležajeva i otkazivanja sinhrona treće brzine.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.4 benzin (87 KS)
Prosječno 7,0
Najmanje 6,4
Najviše 8,0

Prednosti

Privlačan izgled, kvalitetna izrada, mehanika, preglednost, povoljna cijena

Mane

Loša izrada enterijera modela iz Poljske, problemi sa elektronikom, slab motor, elektronika, mjenjač, kočnice

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.398 ccm
Snaga 87 KS pri 6.000 o/min
Max obrtni momenat 130 Nm pri 4.000 o/min
Najveća brzina 170 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 15,1 s
Dimenzije DxŠxV 441,9 x 181,4 x 151,0  cm
Masa 1.373 kg
Osovinski razmak 268 cm
Prtljažnik 370–1.235 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2009. Astra J je predstavljena na evropskom tržištu.

• 2010. Predstavljeno je karavanska verzija Sport Tourer.

• 2012. Na početku godine predstavljena je trovratna verzija pod nazivom GTC

• 2012. Pretrpjela je redizajniranje prednjeg i zadnjeg kraja, prvenstveno branika.




⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1 izduv

Izduvni sistem vremenom nagriza korozija

 

Slika 2 kočnice

Zabilježene su pritužbe na vibracije diskova prednjih kočnica

 

Slika 3 mjenjač

Na mjenjaču može doći do zakazivanja ležajeva i otkazivanja sinhrona.

 

Više informacija o modelu Opel Astra pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...