Volkswagen T-Cross

Predstavljena redizajnirana verzija jednog od najprodavanijih modela brenda

U redizajniranom izdanju T-Crossa, digitalna instrumentna tabla postaje standardna oprema u svim verzijama. Kupci koji se odluče za pakete Style i R-Line mogu se radovati matrix LED svjetlima s novim svjetlosnim potpisom, koja će biti opcija uz osnovni paket opreme...
05 Juli 2023

Predstavljena redizajnirana verzija jednog od najprodavanijih modela brenda

Nakon četiri godine od prvobitnog lansiranja, najmanji Volkswagen model koji nosi naziv koji počinje slovom T nedavno je prošao kroz proces osvježavanja. Ovaj popularni crossover B segmenta, poznat kao T-Cross, ostaje jedan od najtraženijih modela u svojoj klasi. Do sada je privukao čak 1,2 miliona kupaca, a u Wolfsburgu su izjavili da će sva proizvodnja biti rasprodata do kraja ove godine. Redizajnirana verzija T-Crossa nedavno je predstavljena, a očekuje se da će prvi primjerci stići do kupaca u prvom kvartalu naredne godine.

 

 

 


Ponuda boja karoserije je proširena s dvije nove opcije, Clear plavom i Kings crvenom, a osnovna verzija dolazi s 16-inčnim aluminijskim naplatcima, dok su bogatiji paketi opreme opremljeni s 17-inčnim točkovima. Multimedijalni sistem posljednje generacije kontroliše se putem 8-inčnog ili 9,2-inčnog displeja u boljim paketima opreme. Redizajnirani branici dodaju 27 milimetara dužine automobilu, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2.563 milimetara. Kabina T-Crossa pruža praktičnost uz uzdužno pomicanje zadnjeg sjedišta i mogućnost preklapanja suvozačkog sjedišta.

 


Ponuda agregata T-Crossa ostaje nepromijenjena, pa je osnovni motor i dalje 1-litarski trocilindarski turbobenzinac koji je dostupan u slabijoj varijanti sa 95 KS i snažnijoj varijanti sa 116 KS. Slabija verzija motora kombinuje se s 5-stepenim ručnim mjenjačem, dok se snažnija verzija može kombinovati s 6-stepenim ručnim mjenjačem ili (opciono) 7-stepenim automatskim mjenjačem sa dva kvačila (DSG). Za prenos snage kod većeg i snažnijeg 1,5-litarskog četverocilindarskog turbobenzinca sa 150 KS koristi se isključivo 7-stepeni automatski DSG mjenjač. T-Cross se ne nudi s pogonom na sve točkove.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...