McLaren

Predstavljen snažniji model 600LT

Pogon osigurava 3,8-litarski twin-turbo V8 iz modela 570S, osnažen na 600 ks. Najveći obrtni moment ovog pogonskog stroja iznosi 620 Nm, a isti se prenosi na zadnje točkove putem sedmostepenog mjenjača s dvostrukim kvačilom...
30 Juni 2018

Predstavljen snažniji model 600LT

Kompanija McLaren predstavila je najnoviji superautomobil iz porodice Sports Series, model 600LT. Ovaj novitet popunjava prazninu između Sports Series verzije modela 570S i 720S, pri čemu LT znači Longtail, što u McLarenovom vokabularu označava modele orjentisane na trkačke staze. Ovaj novitet je tek treći McLaren s oznakom LT. Poput prethodnih modela s ovom oznakom, F1 GTR LT i 675LT, novi McLaren donosi kombinaciju smanjene mase i veće snage te unaprijeđene aerodinamike. Model 600LT se temelji na McLarenu 570S u odnosu na koji je, navodi proizvođač, izmijenjena četvrtina dijelova. Pogon osigurava 3,8-litarski twin-turbo V8 iz modela 570S, osnažen na 600 ks. Najveći obrtni moment ovog zastrašujućeg pogonskog stroja iznosi 620 Nm, a isti se prenosi na zadnje točkove putem sedmostepenog mjenjača s dvostrukim kvačilom. Uz povećanu snagu, McLaren 600LT je i olakšan u odnosu na prethodnika i to oko 96 kg što ukupnu masu spušta na 1247 kg.

 

 

Ovakvo smanjenje mase je ostvareno zahvaljujući novoj karoseriji od ugljeničnih vlakana, skraćenoj izduvnoj cijevi koja završava s gornje strane vozila te školjkastim sjdištima sličnim onima s modela P1. Povrh toga, uz doplatu je moguće dobiti još lakša sjedišta, kao u modela Senna.U duhu oznake Longtail, automobil je produžen za nekih 7,4 cm, prvenstveno zahvaljujući produženom difuzoru, zadnjem krilu i prednjem splitteru koji zajedno znatno unaprjeđuju aerodinamički pritisak. Ostale izmjene uključuju bolje kočnice, kruće nosače motora, unaprijeđeni odziv na gas i odziv upravljača te pneumatike Pirelli P Zero Trofeo R. Koliko god bio napredan, uz McLaren 600LT je moguće naručiti i dodatnu opremu poput krova od ugljeničnih vlakana te prednjih blatobrana sa sistemom za hlađenje, napravljenih od jednakog materijala. Početak proizvodnje je najavljen za septembar ove godine i trajaće godinu dana. Automobil će biti ručno izrađivan u pogonima McLaren Automotive-a u Wokingu, a knjiga narudžbi je otvorena. Početna cijena je 209.800 eura.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...