Volkswagen Transporter

Predstavljen novi T7 Multivan

Volkswagenov novi kombi MPV je baziran na MQB platformi i opremljen plug-in hibridnom tehnologijom, modernim sigurnosnim sistemima i praktičnim rješenjima u enterijeru...
11 Juni 2021

Predstavljen novi T7 Multivan

Proizvođač iz Wolfsburga je predstavio svoj novi MPV kombi T7 Multivan koji će nasljediti odlazeći T6 Caravelle. Prethodni model je bio baziran na komercijalnom Transporter modelu, a T7 se predstavlja kao potpuno novi model koji će zamijeniti Tourana i Sharana dok će T6 i dalje ostati u proizvodnji kao komercijalno kombi vozilo. U gami će mu se još pridružiti i električni model baziran na legendarnom Bulliju naziva ID. Buzz, koji će biti predstavljen sljedeće godine. Eksterijer novog putničkog kombija preuzeo je dizajnerske elemente osme generacije Golfa i ID. serije uključujući spojene LED svjetlosne grupe, jasne linije i horizontalno postavljena zadnja svjetla. Tanki A stubovi bi trebali poboljšati preglednost prema naprijed, dok će velike staklene površine stvoriti utisak prozračnosti u enterijeru.

 

 


Velika zadnja klupa je zamijenjena pojedinačnim sjedištima koja su praktičnija i do 25 procenata lakša u odnosu na prethodnika. Mogu se pomjerati i rotirati, a između njih je smješten i podesivi sto na rasklapanje. Potpuno ravan pod olakšava retanje u kabini, a po prvi put je dostupan i stakleni panoramski krov. Na centralnoj konzoli se nalaze 10.25-inčni ekrani digitalne instrument table i infotainment sistema sa USB-C portom, a kao opcija se prvi put nudi i head-up displej. Elektronska parkirna kočnica je sada dio standardne opreme kao i DSG automatski mjenjač bez ručice koji oslobađa dodatno mjesto za putnike u prednjem redu. Kada je svih sedam sjedišta rasklopljeno, dostupno je 469 litara prtljažnog prostora koji uklanjanjem zadnjeg reda raste na 1.844 litre. T7 Multivan se nudi u dvije dužine, 4.973 mm i 5.173 mm sa maksimalnim tovarnim kapacitetima od 3.672, odnosno 4,053 litre.

 

 


Među ponuđenim motorima će se naći i novi plug-in hibrid dostupan u Golfu i Passatu GTE. E-Hybrid kombinuje 1.4-litarski benzinac sa elektromotorom i razvija 218 KS, dok baterija od 13 kWh dozvoljava isključivo električni domet od oko 50 km. U ponudi se još nalaze i dva benzinska motora. Manji 1.5 TSI razvija 136 KS, a veći 2.0 TSI raspolaže sa 204 KS. Interesantan je izostanak 2.0 TDI motora koji će se u ponudi naći tek od sljedeće godine. Što se tiče sigurnosnih sistema, dostupni su automatsko kočenje, prepoznavanje saobraćajnih znakova, kamere sa pregledom od 360 stepeni i održavanje vozila u traci. Travel Assist opcija poluautonomne vožnje je takođe prisutna, kao i Car2X sistem koji komunicira sa okolnim vozilima i otkriva potencijalne probleme i zastoje na putu.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...