Ford Focus (2004–2012)

Pouzdanost i upravljivost iznad prosjeka

Ford Focus II je gotovo identičan prethodniku po obliku karoserije, prednji i zadnji dio su samo neznatno restilizovani, ali su zato dimenzije povećane...
22 Mart 2020

Pouzdanost i upravljivost iznad prosjeka

Ford Focus (2004–2012) 1.6i Duratec (100 KS) 

Druga generacija Focusa nastavlja uspjeh na tržištu kao i njegov prethodnik, ali sa mehanikom i završnom obradom na većem nivou, jer je Ford nastojao da eliminiše sve nedostatke prve generacije. Dinamičnost i upravljivost, pored uzorne prostranosti, najveći su aduti ovog modela, mada tvrđi ovjes vožnju po neravnim cestama čini iritantnom i pomalo neprijatnom. Krajem 2007. godine Ford Focus druge generacije je restilizovan, ali ovim osvježenjem je obuhvaćena unutrašnjost koja je dobila kvalitetnije materijale kao i vanjski izgled karoserije. Pogonske jedinice i mehanika su uglavnom ostali nepromijenjeni.

Ford Focus 3door European Version 2004 1600 0a

Unutrašnjost kabine je dovoljno prostrana za pet odraslih putnika, i na zadnjoj klupi ima dovoljno prostora za noge čak i za putnike većeg rasta. Sjedišta su prilično mekana i udobna, presvučena kvalitenim materijalima otpornim na habanje, a tabla i dijelovi enterijera izrađeni su od kvalitetne plastike prijatne na dodir, pogotovo na modelima nakon restilizacije. Kao što je već spomenuto, vozne karakteristike ovog modela su odlične, upravljač je precizan uz dobar odziv, vozačko mjesto je dosta pregledno, tako da je manevrisanje olakšano, kako po gradskim ulicama tako i pri žustrijoj, sportskoj vožnji na otvorenoj cesti.

Ford Focus 3door European Version 2004 1600 07

Prtljažni prostor je solidan i iznosi 385 litara, te se preklapanjem zadnje klupe povećava na ukupnih 1.247 litara. Ford Focus druge generacije je osvojio pet zvjezdica za sigurnost putnika, četiri zvjezdice za sigurnost djece i dvije za zaštitu pješaka, a u njegovu standardnu opremu spadaju ABS, EBD, prednji i bočni vazdušni jastuci. Duratec motor zapremine 1,6-litara koji isporučuje 100 KS vodi porijeklo iz prethodne generacije. Pokazao se kao trajan i pouzdan uz zadovoljavajuće performanse. Pri agresivnijim stilovima vožnje i većim brzinama postaje rastrošan.

Ford Focus 3door European Version 2004 1600 12

Prilikom kupovine obratiti pažnju na stanje elektronike koja ponekad može zadavati probleme, naročito bobine. Nije na odmet pregledati i stanje seta kvačila koje može biti potrošeno ako je primjerak prešao veliku kilometražu. Ovjes koji je prilično tvrd strada od loših puteva, a naročito zadnji multilink sistem čija je zamjena prilično skupa. Modeli prije redizajna su patili od pojave korozije, tako da prilikom kupovine primjerak treba detaljno pregledati, naročito podvozje.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 Duratec (100 KS)
Prosječno 7,6
Najmanje 5,2
Najviše 12,9

Prednosti

Prostranost, preglednost, udobnost, pouzdanost, upravljivost, kvalitet izrade, sigurnost

Mane

Ovjes, elektronika, bobine, set kvačila, korozija, potrošnja

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.596 ccm
Snaga 100 KS pri 6.000 o/min
Max obrtni momenat 143 Nm pri 4.000 o/min
Najveća brzina 180 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 11,9 s
Dimenzije DxŠxV 434,2 x 184,0 x 149,7 cm
Masa 1.242 kg
Osovinski razmak 264 cm
Prtljažnik 385–1.247 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2004. U Parizu je premijerno predstavljena druga generacija Ford Focusa

• 2005. Predstavljena je sportska verzija Focus ST

• 2007. Druga generacija je redizajnirana

• 2011. Predstavljena je treća generacija Ford Focusa




⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1 bobina

Ovaj pogonski agregat najviše problema ima sa elektronikom i bobinama

 

Slika 2 ovjes

Ovjes je prilično tvrd, tako da njegove komponente stradaju od loše podloge, naročito zadnji mulitilink

 

Slika 3 korozija

Antikorozivna zaštita nije na najboljem nivou, naročito kod modela prije redizajna

 

Više informacija o modelu Ford Focus pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...