Toyota Corolla Cross

Potpuno nova Corolla u prostranom SUV izdanju

Toyota je predstavila potpuno novu Toyotu Corollu Cross, koja po prvi put donosi prostranost, praktičnost,te čvrstu i solidnu konstrukciju SUV-a u C segmentu.Ne samo da novi SUV upotpunjuje Corolla porodicu - smještajući se uz bok hatchbacka, TouringSportsa i sedana - nego upotpunjuje i Toyotinu ponudu SUV-ova...
03 Decembar 2021

Potpuno nova Corolla u prostranom SUV izdanju

Sa novim modelom Toyota sada strankama nudi najširu paletu SUV vozila na evropskom tržištu.Oslanjajući se na Toyotinu filozofiju TNGA (Toyota Global New Architecture), Corolla Cross se ponosi najnovijom izvedbom platforme GA-C  u pogledu dizajna, rasporeda, tehnologije i vozne dinamike. Snažan i robustan izgled novog Toyotinog SUV-a je krojen posebno za evropsko tržište, s jedinstvenom kombinacijom sklopova glavnih i stražnjih svjetala koji upotpunjuju masku hladnjaka s oblikom dvostrukog trapezoida, istaknute, trodimenzionalne blatobrane i kabinu čvrstog gradskog SUV-a.

 

 

 

 

 

 

Corolla Cross je dugačka 4460 mm, široka 1825 mm, visoka 1620 mm, uz osovinski razmak od 2640 mm. Smještena je između Toyote C-HR i RAV4 u središtu evropskog segmenta C-SUV u kojem vlada izuzetna konkurencija, nudeći udobnost, praktičnost i svestranost koji su ključni za aktivne porodice sa djecom. Unutrašnjost nudi izuzetnu preglednost svim putnicima, izdašan prostor za glavu i noge i naprijed i nazad, velike otvore vrata, više prozračnosti i osjećaj prostranosti koje pruža panoramski krovni prozor. Prtljažnik se odlikuje olakšanim utovarom zahvaljujući obliku i veličini njegovog otvora za utovar velikih predmeta kao što su dječija kolica ili bicikl. Corolla Cross je prvi Toyotin model u koji će se ugrađivati nova, 5. generacija hibridnog sistema. Toyotina 5. generacija punog hibridnog pogonskog sklopa s automatskim punjenjem i pogonom na prednje točake (FWD) ili pametnim pogonom na sve točkove (AWD-i) oslanja se na svoje prethodnike uz veći okretni moment, veću snagu elektromotora, veću učinkovitost i veći užitak u vožnji. Prenos snage je dorađen novim sistemom podmazivanja i raspodjele ulja koji koristi ulje male viskoznosti. Time se povećava učinkovitost i snaga zahvaljujući manjim električnim i mehaničkim gubicima. Odlikujući se najnovijim izvedbama litij-ionskih baterija, novi baterijski paket je snažniji i 40% lakši nego prije. I elektromotor i benzinski motor su poboljšani, pa je ukupna najveća snaga cijelog sistema povećana za više od 8%. Novi 2,0-litarski hibridni pogonski sklop s pogonom na prednje točkove daje 146 kW/197 KS, a ubrzanje 0-100 km/h traje 8,1 sekundu.Izvedba AWD-i se odlikuje dodatnim, snažnim elektromotorom na stražnjoj osovini zavidne snage od 30,6 kW.Stražnji elektromotor se automatski uključuje radi postizanja boljeg prenosa snage na cestu, pouzdanosti vožnje i bezbrižnosti na skliskim podlogama. Tako opremljena Corolla Cross AWD-i ostvaruje jednako ubrzanje kao i izvedba FWD. Vozne osobine 5. generacije hibridnog sistema takođe su poboljšane. Ovaj sistem sada ima još izraženiju linearnu karakteristiku, predvidljiviji je i lakše se njime upravlja tokom ubrzavanja, jer je brzina vozila bliskija broju okretaja motora čime se postiže intuitivnije i prirodnije iskustvo vožnje.To je postignuto podešavanjem odnosa između pritiska noge na papučicu gasa i stvarnog odziva pogonskog sklopa. U potpuno novu Corollu Cross se ugrađuju brojne napredne tehnologije. Tu se ističe, prije svega, unaprijeđen HMI – (Human Machine Interface) sistem s najnovijom multimedijalnom tehnologijom, a raspored pokazivača je posebno prilagođen evropskom tržištu i odlikuje se potpuno novom višestrukom konfiguracijom, digitalnom pločom s instrumentima od 12,3“ i središnjim ekranom multimedijskog sistema od 10,5“. Digitalnu ploču s instrumentima od 12,3“ čine potpuno novi hardver i softver. Ona je najveća u segmentu i nudi obilje prostora za prikaz sadržaja, velike mogućnosti prilagodbe i prikaza podataka kao što su potrošnja goriva, djelovanje hibridnog sistema i navigacijskog sistema. Zahvaljujući novom, bržem procesoru, najnoviji HD dodirni ekran multimedije od 10,5“ pruža mogućnost bežičnog povezivanja putem Apple CarPlaya i Android Auto, kao i paket Toyota Smart Connect. U Toyota Corolla Cross vozači mogu iskusiti praktičnost navigacije putem Clouda, primanja saobraćajnih obavijesti, glasovnih uputa i osvježavanja preko zraka. Osim toga, niz internetskih usluga putem aplikacije MyT uključuje analitiku vožnje, položaj automobila, pa čak i daljinsko upravljanje funkcijama kao što su zadavanje vremena uključivanja klima uređaja i zaključavanje vrata. Potpuno nova Corolla Cross je opremljena sistemom T-Mate, koji spaja zadnju generaciju paketa Toyota SafetySensei druge aktivnesisteme pomoći u vožnji i prilikom parkiranja. Tako, ne samo da čini vožnju lakšom i sigurnijom, nego i štiti sve putnike u vozilu, kao i druge učesnike u saobraćaju. Sistem predsudarne zaštite, po prvi put, nudi suzbijanje ubrzanja (AccelerationSuppression) pri malim brzinama i pomoć u vožnji kroz raskrsnice (IntersectionCut-In TrafficAssist), te poboljšano otkrivanje vozila iz suprotnog smjera (OncomingTraffic) i sistem pomoći pri skretanju u križanju (IntersectionTurnAssist). Ostale nove funkcije paketa Toyota SafetySense uključuju sistem zaustavljanja u nuždi (EmergencyDriving Stop System - EDSS), te osvježavanje preko zraka (Over The Air - OTA) koje pomaže da sve funkcije raspolažu najnovijim verzijama, te dodaje nove tokom životnog vijeka vozila. Povrh toga, napravljena su poboljšanja prilagodljivog tempomata s radarom punog raspona brzine (Full Speed RangeAdaptive Cruise Control - FSR ACC), te sistema praćenja saobraćajne trake (Lane TraceAssist - LTA) i sistema čitanja saobraćajnih znakova (RoadSignAssist - RSA).  T-Mate nudi pomoć u vožnji putem monitora mrtvog ugla (Blind Spot Monitor - BSM), pomoć pri sigurnom izlasku (Safety Exit Assist - SEA), prilagodljiva duga svjetla (AdaptiveHigh-Beam System - AHS), pomoć pri parkiranju s Toyotinim sistemom naprednog parkiranja (Toyota Teammate Advanced Park), panoramski prikaz vozila (PanoramicView Monitor - PVM), upozorenje za saobraćaj s boka iza vozila s automatskim kočenjem (Rear Cross TrafficAlertwith Automatic Braking - RCTAB) i pametni sonar prepreka (IntelligentClearance Sonar - ICS). Dodatno podižući ionako visok nivo pasivne sigurnosti platforme GA-C velike krutosti na novoj Corolli Cross, novi prednji središnji zračni jastuk ima ulogu sprečavanja međusobnog sudara vozača i suvozača u slučaju bočnog naleta. Od predstavljanja 1966. godine prodano je više od 50 miliona Corolla širom svijeta. Nova Corolla Cross će dodatno ojačati Toyotinu prisutnost u segmentu C i doprinijeti ostvarenju Toyotinog ambicioznog cilja prodaje 400.000 vozila, što predstavlja tržišni udio od 9% u segmentu s najjačom konkurencijom u Europi - do 2025. godine. Planirani dolazak Toyota Corolle Cross u Bosnu i Hercegovinuje jesen 2022. godine.

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...