BMW M2

Posljednji M samo na benzinski pogon

BMW će po prvi put ponuditi svoja M Carbon sjedišta kao opciju, dio Carbon paketa, koji takođe uključuje M Carbon krov koji smanjuje težinu automobila i smanjuje njegovu centralnu gravitaciju. Karbonska sjedišta su 11 kilograma lakša od standardnih...
12 Oktobar 2022

Posljednji M samo na benzinski pogon

Druga generacija BMW M2 je konačno stigla. Coupe dobija novi izgled kako bi se razlikovao od ostatka serija 2, ali to je samo polovina jednačine. Poželjna M značka daje svijetu do znanja da ovaj kupe ima moćan pogonski sklop. Novi M2 koristi BMW-ov S58 motor za pogon zadnjih točkova. 3,0-litarski redni šestocilindarski agregat sa dva turbo punjača proizvodi 453 konjske snage, što je povećanje od 48 KS u odnosu na svog prethodnika, i 550 Nm obrtnog momenta. BMW nudi šestostepeni manuelni mjenjač kao standard, a osmostepeni M Steptronic mjenjač sa Drivelogic je opcija.

 

 

 


M2 sa ručnim mjenjačem treba 4,1 sekundu da ubrza od nule do 100 km/h, dok modeli sa automatskim mogu završiti sprint za 3,9 sekundi. BMW će elektronski ograničiti najveću brzinu automobila na 250 km/h, a to se može povećati se na 284 km/h uz opcioni M Driver's Package. Snaga zaustavljanja dolazi od prednjih kočnica sa šest klipova i zadnjih s jednim klipom u plavoj metalik boji. Novi M2 je veći od svog prethodnika. BMW ga je napravio 12,4 cm dužeg, 3,3 cm šireg i 8 milimetara nižeg. Proizvođač je takođe produžio međuosovinsko rastojanje za 5,3 cm, čineći ga 10,9 centimetara kraćim od M4.

 


M2 ima BMW-ovu dvostruku rešetku, koja se nalazi iznad trodijelnog prednjeg branika. Ovi otvori pružaju mogućnost hlađenja za različite komponente pogonskog sklopa i kočnice. Zadnji dio ima agresivniji branik i istaknutiji difuzor u kojem su smještene četverostruke izduvne cijevi automobila. BMW će lansirati M2 sa pet dostupnih boja eksterijera: Alpine White, Sapphire metalik, Brooklyn Grey metalik, Toronto Red metalik i novi Zandvoort Blue (ekskluzivno za M2 2023). Poprečni 19-inčni prednji i 20-inčni zadnji točkovi od lake legure su standardni, ali BMW će ponuditi isti dizajn u dvobojnoj završnoj obradi bez dodatnih troškova.

 


Kabina M2 će imati novodizajnirana M sportska sjedišta sa osvijetljenim logotipom M naslona za glavu. Unutrašnjost takođe dobija BMW-ov zakrivljeni displej, koji postavlja par ekrana dimenzija 12,3 i 14,9 inča na instrument tablu. Imaće kontrole, displeje i konfiguracije specifične za M. M Setup meni omogućava vozačima da prilagode različite sisteme vozila, kao što su šasija, upravljanje, kočenje i M kontrola proklizavanja, po svom ukusu.

 


Kada stigne, imaće početnu cijenu od 63.194 dolara.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...