Audi R18-tron quattro
Ponovo pobjednik na Le Mansu
starteri zbog radova pospremanja i popravki pod „žuto“.
Tri Audija R18 e-tron quattro, koji raspolažu električno pogonjenom prednjom osovinom, bili su za vrijeme kompletne trke najbrži automobili na terenu i istovremeno najefikasniji: I pobjeda u Michelin Green X Challenge, koja je objavljena za najčišće, najbrže i najefikasnije prototipove, otišla je u Ingolstadt i Neckarsulm...
Drugi put zaredom Audi je dobio trku 24 sata Le Mansa sa hibridnim trkaćim automobilom i quattro pogonom i time nastavio svoju jedinstvenu storiju uspjeha na najznačajnijoj trci na duge dionice. Pobjedu su donijeli Loic Duval(F), Tom Kristensen(DK) i Allan McNish(GB).
Dvanaesti trijumf za četiri prstena na Le Mansu bio je prema očekivanju jedan od najteže i najrigoroznije dobivenih. Nakon izmjene pravilnika u kratkom roku tri Audija R18 e-tron mogli su u prosjeku preći dvije runde manje od glavnog konkurenta Toyote. Dodatna zaustavljanja na boksovima Audi piloti su morali ponovo popravljati bržim vremenima rundi na stazi i to povremeno pri ekstremno teškim vremenskim uslovima.
Stalno su se za vrijeme dramatične trke navlačili kišni oblaci iznad staze za trku. Posljedica su bile bezbrojne nezgode i sveukupno jedanaest Safety-car –angažmana. Više od pet sati bili su angažovani starteri zbog radova pospremanja i popravki pod „žuto“.
Tri Audija R18 e-tron quattro, koji raspolažu električno pogonjenom prednjom osovinom, bili su za vrijeme kompletne trke najbrži automobili na terenu i istovremeno najefikasniji: I pobjeda u Michelin Green X Challenge, koja je objavljena za najčišće, najbrže i najefikasnije prototipove, otišla je u Ingolstadt i Neckarsulm.
90-godišnji jubilej 24 sata Le Mansa zasjenila je smrtna nesreća, koja se desila kratko nakon starta trke u GT-klasi. „ Ova užasna nesreća pomutila je naravno radost zbog dalje velike Le Mans pobjede Audija, na kojoj su naš tim i naši vozači bili 24 sata napeti i nisu smjeli naparaviti greške“, objasnio je Dr. Wolfgang Ullrich.
„ Nas sve zaprepastila je vijest o smrti Allan Simonsena. On je u svojoj karijeri preuzimao i trku sa Audi R8 LMS. Naša sućut ide prije svega njegovim najbližim i prijateljima, ali i timu Aston Martina. To pokazuje, da se nikad ne smije prestati, činiti sve moguće za sigurnost u motornom sportu. To je prva smrtna nesreća, koju smo morali doživjeti za 15 godina Le Mansa. Ja se nadam, da će ostati posljednja.“