Motion&Emotion"

Peugeot investira u svijet muzike

Korisnici će moći pratiti prednosti iz svijeta muzike bez obzira gdje se nalaze ili koju vrstu uređaja koriste...
27 Maj 2014

Peugeot investira u svijet muzike

Peugeot je pokrenuo digitalnu platformu s ciljem pružanja prilike svim ljubiteljima ovog brenda da otkrivaju, dijele i razmjenjuju vrijednosti Peugeota kroz svijet muzike. Korisnici će moći razmjenjivati svoja iskustva putem smartphone uređaja, tablet uređaja te u svojim automobilima.

 

Uz Peugeotov potpis "Motion&Emotion" muzika se pokazala kao prirodnim oblikom izražavanja ovog brenda, te se naročito ilustrira kroz reklamne kampanje na televizijskim stanicama. Vidljivost koju brend ima poslužila je kao odskočna daska za mlade umjetnike poput Yukseka sa reklamnom kampanjom korporativnog brenda u njegovoj pjesmi "Tonight", benda Jabberwocky sa pjesmom "Photomaton" za oglašavanje modela Peugeot 208 ili kalifornijskoj grupi Edward Sharpe and the Magnetic Zeros, čija je pjesma "Home" povezana sa oglašavanjem modela Peugeot 2008.

 

Nova demonstracija Peugeotove investicije u svijetu muzike je partnerstvo koje je upravo sa brendom potpisala Lykke Li, mlada i sjajna švedska pjevačica  koja je javnosti poznata po svjetski priznatom hitu  "I Follow Rivers". Njena pjesma sa trećeg albuma  “Gun Shot”  je povezana sa lansiranjem kampanje novog Peugeota 108, koja počinje početkom juna.

 

Korisnici će moći pratiti prednosti iz svijeta muzike  bez obzira gdje se nalaze ili koju vrstu uređaja koriste. Peugeot internet radio stanica će biti dostupna gdje god brend ima prisutnost, bilo da se radi o salonima, sajmovima automobila ali i u Peugeot vozilima, počevši sa novim modelom Peugeot 108, preko Mirror Screen sistema.

 

Digitalna platforma je posvećena lokalnim i međunarodnim umjetnicima, internet radio stanici i online zajednici posvećenoj ovom projektu.

 

Više informacija o projektu na http://peugeotmusic.com/

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...