Lancia Ypsilon

Pet umjesto tri

Najmanja Lancia blago je uvećana u odnosu na prethodni model, od kojeg je osjetno funkcionalnija, zahvaljujući ugradnji dodatnog para vrata...
18 August 2011

Pet umjesto tri

Četvrta generacija Lancie Ypsilon premijerno je predstavljena na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, a u prodaju je krenula početkom juna. Najveća novina koju dizajnerski dotjeran model najmanje Lancie donosi u odnosu na prethodnika je koncepcija sa petoro vrata. Mada je dužina vozila tek blago povećana sa 3.810 na 3.842 mm, Italijani su uspjeli instalirati drugi par vrata i tako povećati funkcionalnost Ypsilona. Kvalitet više je i činjenica da dodatni par vrata nije narušio dizajn automobila, jer su vješto „utopljena“ u zadnji kraj vozila i „skrivena“ sa bravom u krovnom nosaču. Podsjećamo da je najmanji Lancijin model na tržištu prisutan od 1985. godine, te da je od tada do danas proizveden i prodat u više od milion i po jedinica. Osim što će biti prvi Ypsilon sa petoro vrata, četvrta generacija će biti i prva mala Lancia koja će se na tržištima Irske i Velike Britanije prodavati pod logotipom Chryslera.

 

 

 

 


Kao i do sada Ypsilon će ostati jedan od najbolje opremljenih malih automobila sa mnogobrojnim mogućnostima personalizacije i prilagođavanja automobila pojedinačnim željama kupaca. U ponudi će biti tri standardna paketa opreme Silver, Gold i Platinum za enterijer, dok će se vanjština moći obojiti sa 16 različitih boja, sa četiri dvobojne kombinacije i uljepšati sa tri modela 16-inčnih aluminijumskih naplataka. U Ypsilon će se ugrađivati i najsavremenije tehnologije Fiat grupacije poput TwinAir, MultiJet II i Start&Stop, a spisku ekskluzivnih novotarija treba pridodati prednja ksenonska i zadnja LED svjetla. Za pogon su zadužena tri agregata 0.9-litarski TwinAir s 85 KS, 1.2 Fire EVO II benzinac sa 69 KS, te 1.3 MultiJet II s 95 KS. Svi motori će se serijski opremati Start/stop sistemom, a slabiji benzinski agregat biće ponuđen sa fabričkom plinskom instalacijom. Najjeftiniji Ypsilon na evropskom tržištu košta 12.400 eura, a riječ je o modelu sa 1.2-benzinskim agregatom.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...