VOLKSWAGEN T-ROC

Novi model u završnoj fazi razvoja

Njemački proizvođač privodi kraju testiranja novog T-ROC modela, koji bi u dizajnerskom, tehnološkom i pogonskom smislu trebao doslovno da bude umanjena verzija Tiguana...
05 August 2024

Novi model u završnoj fazi razvoja

Volkswagenova era primjene motora s unutrašnjim sagorijevanjem naglo se produžila s ublažavanjem Euro 7 propisa o emisiji štetnih gasova. Mada su mnogi ljubitelji T-Roca očekivali da će u skladu sa trendovima njegova druga generacija biti potpuno električna Volkswagen je odlučio da ga ipak još neko vrijeme kombinuje s motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem.

VW T Roc spyshots 2024 6

Ako je suditi prema prvim prototipovima novi T-Roc dizajnerski će biti veoma sličan broj većem Tiguanu, čiji vanjski izgled je do sada dobio mnoštvo pozitivnih ocjena ljubitelja njemačkog brenda. Najveće promjene očekuju se na prednjem dijelu vozila, koje treba da usvoji nove aerodinamičke standarde sa zatvorenijom maskom hladnjaka i užim svjetlima. Bokovi će biti izduženiji, a zadržana je i karakteristična hromirana lajsna koja ističe krovnu liniju. Zadnji dio će dobiti karakteristična LED svjetla, koja su spojena čitavom širinom vozila. Ovaj detalj je na testnim prototipovima zamaskiran pa se stiče osjećaj da će svjetla ostati u aktuelnom, dvodijelnom konceptu.

VW T Roc spyshots 2024 4

Mada još nema zvaničnih fotografija enterijera već sada je izvjesno da će T-Roc pored standardnih digitalnih instrumenata dobiti i novi 12,9-inčni na dodir osjetljivi ekran. On će se kombinovati sa najsavremenijom Volkswagenovom MIB4 multimedijom, koja omogućava bržu i jednostavniju razmjenu infromacija, instaliranje pomoćnih aplikacija i ažuriranje svih sadržaja u realnom vremenu. O potencijalnoj pogonskoj paleti za sada se samo špekuliše, ali dobro obaviješteni njemački izvori sugerišu da će ona ostati bliska onome što nudi aktuelni Tiguan, jer se razvoj novih pogonskih rješenja za jedan model jednostavno ne isplati.

VW T Roc spyshots 2024 2

To znači da će bazni benzinac biti 1.5 TSI agregat sa 115 i 150 KS. Ovaj motor standardno se kombinuje s lakom hibridnom tehnologijom. U ponudi će ostati i 2.0 TDI agregat sa 115 i 150 KS, ali on neće imati hibridnu asistenciju. Očekuje se i barem jedan punopravan hibridni pogon s novom 19,7 kWh baterijom, koja bi T-Rocu trebala osigurati električni domet od najmanje 100 kilometara. Premijera novog modela očekuje se polovinom 2025. godine, a trenutno se sprovode njegovi završni praktični testovi u realnom saobraćaju.

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...