BMW M5

Novi M5 krenuo u proizvodnju

Najnoviji BMW M5 koristi plug-in hibridni pogon koji kombinuje 4,4-litarski V8 bi-turbo benzinac sa 585 KS i elektromotor sa 197 KS, dajući ukupno 727 KS i 1000 Nm obrtnog momenta...
03 Juli 2024

Novi M5 počeo s proizvodnjom

Novi BMW M5 je krenuo u serijsku proizvodnju u fabrici u njemačkom Dingolfingu, samo nekoliko dana nakon premijere modela G90. Sportska limuzina se proizvodi uz redovnu Seriju 5, kao i modele Serije 4 i M4, a kasnije ove godine, proizvodnja će obuhvatiti i novi M5 Touring (G99), koji će se početi proizvoditi prije nego što sedan bude dostupan na evropskom tržištu od 2. novembra. Na fotografijama se novi M5 pojavljuje u bojama Speed Yellow i Isle of Man Green. 

P90557813 HighRes The production of th 002 (1)

Model koristi plug-in hibridni pogon koji kombinuje 4,4-litarski V8 bi-turbo benzinac sa 585 KS i elektromotor sa 197 KS, dajući ukupno 727 KS i 1000 Nm obrtnog momenta. Baterija od 18,6 kWh omogućava domet od 69 km u elektro modu, uz maksimalnu brzinu od 140 km/h. Punjenje baterije traje tri sata i 15 minuta na 7,4 kW. Novi M5 sedan težak je 2435 kg, a dimenzije su mu: dužina 5096 mm, širina 1970 mm, visina 1510 mm i međuosovinsko rastojanje 3006 mm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže za 3,5 sekundi, do 200 km/h stiže za 10,9 sekundi, a maksimalna brzina je 250 km/h, odnosno 305 km/h sa M Driver’s Package opcijom.

P90557810 HighRes The production of th 1 001 875x583

Ovaj visokoperformansni model ima ispupčene blatobrane, izmijenjene branike, drugačije bočne pragove, veliki zadnji difuzor i spojler na prtljažniku. U okviru M paketa, tu su i pogon na sva četiri točka, pet modova vožnje - Hybrid, Electric, eControl, Dynamic i Dynamic Plus, kao i  sportski podešeno vješanje, sportski izduvni sistem, opcione karbon-keramičke kočnice, posebni aluminijumski točkovi (20 i 21 inč), Michelin pneumatici 285/40 ZR20 i 295/35 ZR21, kao i unutrašnjost sa Merino kožom, iDrive 8.5 Operativnim Sistemom, Bowers & Wilkins Surround Sound sistemom sa 655 vati i 18 zvučnika, sportskim sjedištima i volanom sa zaravnjenim donjim dijelom i crvenom oznakom na 12 sati.

 

2025 BMW M5 production start 8 830x553

Kao standard, kupci mogu dobiti panoramski stakleni krov umjesto krova od ugljeničnih vlakana. Novi M5 takođe dolazi sa integrisanim aktivnim upravljanjem koje okreće zadnje točkove sinhronizovano ili suprotno od prednjih, u zavisnosti od brzine. Ovaj sistem poboljšava manevrisanje, smanjuje krug skretanja i povećava stabilnost i udobnost pri promjeni trake velikom brzinom. Takođe pomaže u kontroli šasije za bolju stabilnost i agilnost tokom dinamične vožnje. Cijene za M5 u Njemačkoj počinju od 144.000 eura.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...