VW Golf 8

Novi Golf “uhvaćen” na testiranju

Nakon što je Ford predstavio svoj novi Focus, a Toyota novi model Aurisa, na tržištu je počela borba za prevlast u C segmentu. Volkswagenov odgovor u vidu novog Golfa osme generacije bi, prema riječima čelnika kompanije, trebao biti “bombastičan”…
17 April 2018

Novi Golf “uhvaćen” na testiranju

Kompanija Volksvagen već duže vrijeme radi na razvoju osme generacije svog najpopularnijeg hatchbacka, i process je već u finalnoj fazi jer su testni modeli već “uhvaćeni” na stazama i cestama. Iako se finalna verzija dizajna sakriva ispod zaštitne folije, svjedoci koji su uspjeli zaviriti u enetrijer novog Golfa ističu kako će on biti jedan od najvećih aduta ovog modela. Testni modeli pokazuju da je zadnji dio duži u odnosu na prethodnike, a povećan je i međuosovinski razmak. Ova povećanja će rezultovati povećanjem prostora u kabini i prtljažnom prostoru. Na prednjem dijelu vozila, LED svjetlosnim grupama i ostalim detaljima može se primjetiti uticaj “starije braće” Touarega i Arteona  na dizajn novog Golfa.

 

 


Izgled i opremljenost enterijera bi mogla premašiti konkurentske modele sa pojedinim elementima preuzetim iz novog Touarega, digitalnom instrument tablom, većim centralnim infotaiment sistemom, dodatnim displejem za kontolu klimatizacije i slično. Klaus Bischoff šef dizajnerskog odjela kompanije VW je izjavio kako će novi Golf biti revolucionaran automobil, sa potpuno digitalnim okruženjem, i jedini analogni sistem u kokpitu će biti upravljač. Naravno, za očekivati je da će enterijer biti izrađen od kvalitetnijih materijala i sa većim stepenom završne obrade, a tu su i nova ručica mjenjača, upravljač i dizajn otvora za ventilaciju. Upotreba modernijih i laših materijala u izradi umanjila je ukupnu masu novog Golfa za 50kg. Prema riječima izvršnog direktora kompanije VW Herberta Diessa, osma generacija Golfa će se tehnički bazirati na novoj MQB modularnoj platformi, a biće pogonjen 1,5-litarskim četvorocilindričnim benzinskim turbo i 1,5-litarskim agregatom, koji će zamijeniti dosadašnji 1,6-litarski dizelaš.  U ponudi će se nalaziti i plug-in hibridna verzija pogona, kao i “blagi” hibridni sistem od 48V koji će povećati ekonomičnost ovog modela. Takođe se očekuju i GTI i R verzije koji bi trebali imati jačinu od 250 do čak 350 KS. Diess je takođe i dodao kako će se u ponudi takođe naći i hibridna verzija GTE, ali da se u ponudi neće naći e-Golf, zbog preorijentisanja proizvodnje potpuno električnih modela na Volkswagenovu I.D. liniju. Proizvodja osme generacije Golfa se očekuje polovinom naredne godine, a kompanija Volkswagen će zvaničnu premijeru ovog modela imati na idućem ženevskom sajmu automobila. Prvi kupci bi trebali dobiti svoje primjerke krajem 2019. godine.

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...