Porsche

Nova transmisija i bolji sprint

Porsche je opremio modele 718 Boxter GTS 4.0 i Cayman GTS 4.0 novim automatskim mjenjačem dvostrukog sistema kvačila sa sedam brzina...
08 Septembar 2020

 Nova transmisija i bolji sprint

Porscheov novi automatski mjenjač povezan je sa aktuelnim šestocilindarskim rednim atmosfercem zapremine četiri litre od 401 KS i 420 Nm obrtnog momenta. Međutim skraćeno vrijeme i brže mijenjanje stepena prenosa smanjili su sprint do „stotke“ za pola sekunde brže u odnosu na dosadašnju transmisiju. Oba modela standardno dolaze sa Porsche Sport Chrono paketom koji donosi četiri režima vožnje: Normal, Sport, Sport Plus i Individual.

 

 

U Sport modu prebacivanja stepena prenosa su agresivnija, dok su prebacivanja u niži stepen programirana da se odvijaju više u obimu obrtaja agregata i sa automatskom regulacijom gasa. Sport Plus mod vožnje izvlači maksimum iz pogonskog sklopa i otključava funkciju upravljanja startom vozila. Individual mod omogućava vozaču da podesi parametre šasije, motora i mjenjača automobila prema svojim vlastitim željama i zahtjevima.

 

Porsche je takođe dodao novu funkciju Sport Response, koja je u stvari dugme „push to pass“. Program „izvlači“ maksimum performansi iz pogonskog sklopa modela 718 GTS na 20 sekundi, bez obzira na trenutni režim vožnje. Novi automatski mjenjač sada je dostupan u modelima 718 Spider i 718 Cayman GT4, a oba modela su opremljena diferencijalima sa mehaničkim zaključavanjem. Kao dopuna novom mjenjačkom sistemu, Porsche je prilagodio nivo standardne opreme koaj se nudi u liniji modela 718. Presvlake od Alcantare zamijenjene su Race-Tex microfiber materijalom, dok će nova karoserijska nijansa Python Green biti dostupna i na modelima 718 Spyder i 718 Cayman.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...