Seat Leon (2012–2015)

Njemačka mehanika, španski temperament

Treća generacija Leona nastavlja dobru reputaciju prethodne dvije, te nudi dobar odnos uloženog-dobijenog sa kvalitetnim enterijerom i pouzdanom mehanikom...
22 Mart 2020

Njemačka mehanika, španski temperament

Seat Leon (2012–2015) 2.0 TDI (150 KS)

Seat Leon se na cesti pokazao kao dosta zabavan za vožnju sa gotovo sportskom upravljivošću i okretnošću. Kao takav predstvalja odličnu alternativu popularnom Volkswagen Golfu, jer je prema riječima vlasnika dinamičniji, stabilniji i upravljiviji, a ispod karoserije se krije dokazana Volkswagenova tehnologija koja uživa gotovo statusni simbol na našim prostorima. Poseban užitak u vožnji ljubiteljima brze sportske vožnje pruža varijanta FR, koja omogućava promjenu karakteristika upravljanja, odziva na gas i čak podesiv zvuk izduvnog sistema.

Seat Leon 2013 1600 2b

Na tržištu se takođe mogu naći primjerci sa dosta sistema asistencije i sigurnosti kao što je sistem otkrivanja pospanosti, automatskog regulatora dugog i kratkog svjetla i „Heading Control“ sistem za sprečavanje prelaska u drugu traku tokom vožnje. Seat je na trećoj generaciji dosta unaprijedio dizajn i kvalitet enterijera, tako da po završnoj obradi ne zaostaje za Golfom i bolja je od većine modela u ovom segmentu. Komande su pregledne i skladno dizajnirane, plastika je prijatna na dodir i ukoliko se održava na njoj se ne primjećuju tragovi korištenja. Na kontrolnoj tabli nalazi se infotaniment sistem osjetljiv na dodir sa operativnim sistemom Easy Connect.

Seat Leon 2013 1600 0c

Mjesto vozača je veoma pregledno i udobno, a u kabini se može komotno smjestiti četvoro odraslih putnika, dok zapremina prtljažnog prostora iznosi solidnih 380 litara, koji se preklapanjem zadnje klupe povećava na 1.210 litara. Iako posjeduje izvrsne aerodinamičke karakteristike, vožnja pri većim brzinama zna biti bučnija nego u Golfu i Audiju A3. Pogonski dvolitarski turbodizel agregat zapremine dva litra isporučuje 150 KS i nalazi se u više modela Volkswagen grupe. Ovaj agregat pokazao se kao izdržljiv i pouzdan ako se redovno i pravilno održava uz malu potrošnju goriva i dobre performanse. Prilikom kupovine treba obratiti pažnju na stanje dizni i DPF filtera kojima škodi loše gorivo i vožnja na kraćim relacijama.

Seat Leon 2013 1600 3a

Modele sa DSG automatskim mjenjačima treba izbjegavati pošto su od samog početka zadavali probleme vlasnicima i u garantnim rokovima. Na FR sportskim varijantama je dolazi do brzog trošenja seta kvačila što prilikom kupovine treba dobro prekontrolisati, jer je zamjena veoma skupa. Pojedini vlasnici su se žalili na manje probleme sa elektronikom i izbacivanjem greške na kontrolnoj tabli, što se brzo i lako rješava dijagnostikom u servisu. Takođe, prilikom kupovine poželjno je pregledati komponente ovjesa koje oštećuje vožnja po lošim cestama.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 TDI (150 KS)
Prosječno 5,4
Najmanje 4,4
Najviše 7,5

Prednosti

Dizajn, kvalitetna izrada, upravljivost, mala potrošnja, sigurnost, pouzdanost

Mane

Ovjes, DGS automatski mjenjač, kvačilo kod FR varijanti, dizne, DPF filter, izolacija kabine, elektronika

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.968 ccm
Snaga 150 KS pri 3.500–4.000 o/min
Max obrtni momenat 320 Nm pri 1.750–3.000 o/min
Najveća brzina 215 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 8,4 s
Dimenzije DxŠxV 426,3 x 181,6 x 145,9 cm
Masa 1.305 kg
Osovinski razmak 263 cm
Prtljažnik 380–1.210 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2012. Treća generacija Seat Leona je predstavljena na sajmu u Parizu  

• 2013. U Frankfurtu je predstavljena karavanska varijanta Leon ST

• 2015. Izašla je specijalna serija pod nazivom Seat Leon Connect

• 2016. Treća generacija Seat Leon je redizajnirana




⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1 dpf

DPF filter se zaprlja od goriva lošeg kvaliteta i česte gradske vožnje

 

Slika 2 kvačilo

Na sportskim verzijama FR set kvačila se brzo troši zbog žustrije i agresivnije vožnje

 

Slika 3 elektronika

Elektronika ponekad zadaje probleme koji se jednostavno i lako rješavaju dijagnostikom

 

Više informacija o modelu Peugeot 308 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...