Detroit 2013

Nissan će kupce privlačiti mirisom

Izlagači na automobilskim sajmovima na svakojake načine pokušavaju privući pažnju posjetilaca, a Nissan će to ove godine u Detoritu uraditi na zaista nesvakidašnji način
09 Januar 2013

Nissan će kupce privlačiti mirisom

Nissan je spreman za predstojeći Salon automobila u Detroitu i pažnja je posvećena svakom detalju. Izložbeni prostor  je u potpunosti nov i do sada neviđen, a glavna mu je odlika što će potencijalne kupce i posjetioce privlačiti mirisom. 

 

Pored posebnih svjetala i  zvukova, Nissan će na svom štandu imati i poseban miris nazvan 'Thé Vert Oriental'. Aroma, koja podsjeća na zeleni čaj u doba kineske žetve, biće u valovima puštana na izložbeni prostor, a posjetioci će osjetiti umirivajuće djelovanje mirisa.  Iz vrha Nissana su izrazili želju da svi prodavači ovog branda u svojim prostorima u budućnosti koriste ovaj miris, koji bi postao zažtitni znak japanske kompanije.  U Detroitu će Nissan predstaviti potpuno novi  ali još uvijek neimenovani konceptni model,  novi hatcback za koji se vjeruje da je četverovratna Versa, a biće izloženi i Nissan Leaf i zlatni GT-R razvijen u saradnji sa Usainom Boltom.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...