Porcshe Panamera III stigla u BiH

Nenadmašan spoj dinamike i luksuza

S novom Panamerom Porsche je osim vanjskog izgleda unaprijedio i Active Ride vješanje, tako da istovremeno pruža bolju udobnost i dinamiku. Unaprijeđene su i performanse elektrifikovanih verzija, dok je enterijer dodatno digitalizovan…
16 April 2024

Nenadmašan spoj dinamike i luksuza

Na jedinstven način u glamuroznom ambijentu hotela Bosmal Arjaan by Rotana i u saradnji sa XYZ – Hugo Boss, Porsche BH predstavio je domaćoj javnosti treću generaciju njegove kupe limuzine Panamera. Novi model na prvi pogled ne donosi radikalne dizajnerske promjene, ali suštinski ima jako malo zajedničkih karakteristika s veoma uspješnim prethodnikom. Luksuzna njemačka limuzina ima naglašen sportski karakter sa još snažnijim pogonskim sistemima.

Ampnet Photo 20231124 230682

Naprijed se ističe dodatni usisnik vazduha koji kompenzuje povećanu potrebu za vazduhom pogonskih sistema. Redizajnirana linija prozora dodatno ističe izgled limuzine, dok su vanjske ivice zadnjeg stakla u ravni sa konturom karoserije, te stvaraju tako harmonične linije na ovom dijelu automobila. Sportski karakter unaprijeđen je modernizovanim konceptom rada pogonskog sistema i uvođenjem mnoštva inovativnih tehnologija.

Ampnet Photo 20231124 230680

To uključuje novi Active Ride sistem vješanja, koji kombinuje znatno viši nivo udobnosti sa sportskim voznim karakteristikama po kojima je Porsche poznat. Tehnički, ali i elegantni, dinamični dizajn nove Panamere unapređenje je atraktivnih proporcija prepoznatljivih linija. Aktuelni Porsche Driver Experience koncept kabine odlikuje se idealnim balansom između digitalnih i analognih kontrolnih elemenata, s ergonomski odličnim pozicioniranjem najčešće korištenih upravljačkih komadi. Sve navedeno prati profinjen, sportski luksuz.

Ampnet Photo 20231124 230692

Nova Panamera zadržava karakteristične linije i proporcije, dok njena standardna dužina iznosi 5.052 mm. To omogućava veoma komfornu kabinu, koja standardno dolazi u kombinaciji s četiri ergonomski profilisana sjedišta. Ručica mjenjača sada se nalazi sa desne strane upravljača kao kod Taycana, dok je čitav centralni greben redefinisan i podignutiji. Taster za prebacivanje režima za programe vožnje: Normal, Sport i Sport Plus i najvažnije dodatne komande dostupni su na upravljaču.

Ampnet Photo 20231124 230697

Opcioni displej za suvozača je tu radi što bolje njegove integracije u vožnju. Ekran od 10,9-inča može da prikazuje podatke o performansama vozila na zahtjev. Kako bi se izbjeglo ometanje onoga ko je za volanom, suvozačev displej se ne može vidjeti sa vozačevog sjedišta. Nova Panamera na domaćem tržištu startuje po cijeni od 222.640 KM, dok za Panameru 4 treba izdvojiti 230.625 KM. Najprestižniji Turbo E-Hybrid model košta 388.055 KM.

DSC 2027a

POGON I VJEŠANJE
Nova Panamera dostupna je s širokim izborom benzinskih i hibridnih pogonskih rješenja, koja pokrivaju raspon od 354 do 680 KS. Ulazni model pogoni 2,9-litarski V6 benzinac sa 354 KS koji od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,3 sekunde i može da postigne 272 km/h.

Ampnet Photo 20231124 230688

 U novosti spada i dvokomorno, dvoventilsko vazdušno vješanje s Porsche Active Suspension Management (PASM) sistemom kao standardom. Tehnologija s dva ventila razdvaja faze odskoka i kompresije u kontroli amortizera i nudi još širi raspon između udobnosti i sportskog duha. Upravljanje automobilom može se dodatno poboljšati zahvaljujući opcionom upravljanju svim točkovima.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...