Dacia Spring

Najpovoljniji na evropskom tržištu

Kada krenu narudžbe u proljeće 2021. godine, Dacia Spring će biti najjeftiniji evropski električni automobil...
16 Oktobar 2020

Najpovoljniji na evropskom tržištu

Dizajn ovog modela je gotovo identičan konceptualnom automobilu Spring Electric prikazanom u martu ove godine i dijeli dosta sličnosti sa Renaultom Kwid koji se prodaje na indijskom tržištu. Ovo znači da se segment gradskog automobila preklapa sa SUV stilovima kao što su velike obloge lukova blatobrana, krovne šine i povećani klirens. Utičnica za punjenje je sakrivena iza panela na prednjoj rešetki, a serijske verzije Springa imaju kontrastnu narandžastu boju retrovizora, krovnih nosača i obloga na prednjoj maski.

 

 

 

Kontrolna tabla je preuzeta sa modela Renault Kwid, a opcionalno su dostupni 7-inčni infotainment sistem osjetljiv na dodir, kamera za vožnju unazad, Apple CarPlay i Android Auto podrška. Među opcionalnom opremom su takođe i klima uređaj, električni retrovizori i rezervni točak u punoj veličini, dok su električni prozori, centralno zaključavanje i 3,5-inčni digitalni ekran između instrument pokazivača strandardna oprema.

 

Pogonsku jedinicu čini elektromotor od 44 KS i 125 Nm obrtnog momenta koji je uparen sa baterijom od 26,8 kW. Prema WLTP testovima autonomija sa jednim punjenjem iznosi 225 kilometara, koja se lako može povećati na 300 kilometara u gradskim uslovima vožnje. Podaci o ubrzanju za sada nisu poznati, a maksimalna brzina iznosi 125 km/h.

 

 

 

Punjač od 30 kW puni bateriju na 80% kapaciteta za manje od sat vremena, a on će se nuditi opcionalno. Zidni punjač od 7,4 kW potpuno napuni bateriju za pet sati, dok onaj od 3,7kW treba osam i po sati. Punjenje na standardnu kućnu utičnicu traje 14 sati.

 

Dacia će takođe nuditi aplikaciju za telefon koja omogućava korisnicima da nadgledaju status punjenja sa svog mobilnog uređaja, lociraju vozilo i zagrijavaju ili hlade automobil ako je opremljen klima uređajem.

 

Dacia Spring bi po izlasku na tržište trebala biti najjeftiniji električni automobil u Evropi, sa cijenom manjom od 21.860 eura koliko otprilike košta Seat Mii Electric.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...