Porsche GT3 RS 2018

Najjači cestovni atmosferac iz Zuffenhausena

Već smo vidjeli smo špijunske slike ovog modela a sad je vrijeme da pogledamo zvanične fotografije osvježenog modela GT3 RS generacije 991.
07 Februar 2018

Najjači cestovni atmosferac iz Zuffenhausena

Australijski magazin Drive je prvi izbacio preliminarne specifikacije na web, pa smo saznali da novi Porsche u Lizard Green boji ima 20 KS više od prijašnjeg modela. To značio da 4.0 litarski šestocilindarski atmosferac sada raspolaže sa 520 KS! Tih 383 kW RS proizvodi na visokih 8.250 o/min, podatak o obrtnom momentu do ovog trenutka nismo uspjeli dobiti ali  znamo da je prošli model raspolagao sa 460 Nm, pa pretpostavljamo da će i novi model imati sličnu cifru. Dok GT3 ima standardni ručni mjenjač sa 7 brzina i opcioni Dual Clutch automatik, RS model će vjerovatno imati samo PDK varijantu mjenjača. Porsche specijalist  BGB Motorsport iz Floride je ponudio manualnu varijantu mjenjača za GT3 RS i to za sve one koji žele da potroše 45 000 dolara za taj užitak. Očekivane performanse pojačanog RS modela su ubrzanje do 100 km/h za 3.2 sekunde i maksimalna brzina od čitavih 312 km/h. 

 

Popularno nazvani Flat –six pogonski sklop je sposoban za maksimalnioh 9.000 o/min, a Porsche se vratio ugradnji sistema upravljanja zadnjih točkova i to je primjenjeno na ovom modelu. Restilizovani prednji branik, NACA stilizovani otvori za zrak i modifikovani zadnji blatobrani sa povećanim usisnicima daju do znanja kakva se zvijer krije iza zadnje osovine novog RS-a. Prednji naplaci od 20 inča na sebi nose pneumatike dimenzija 265/35, dok su stražnji „valjci“ veličine 21 inč i obuveni u pneumatike dimenzija 325/30! Opcioni Clubsport paket, koji uključuje aparat za gašenje, trkaće sigurnosne pojaseve povezane  u 6 pozicija i aluminijski roll cage, biće dostupan kao i na prošlom modelu. Fotografija unutrašnjosti za sada nema, a očekujemo da vidimo trkaća sjedišta i dosta elemenata od karbon- fibera....

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...