Ubrzanje do 100 km/h za 2.7 sekundi

Mclaren F1 Senna

„Neponovljivi dizajn u službi apsolutnih performasi“ je po riječima iz McLarena stilski pravac kojim je išao model F1 Senna.
08 Februar 2018

Mclaren F1 Senna

Nije konvencionalno lijep automobil, što su potvrdili i komentari na internetu, ali se tvrdi se da je ovo najekstremniji trkaći automobil legalizovan za cestovnu upotrebu. "Dizajn potvrđuje pravu namjenu automobila", kaže dizajner Rob Melville. "Sa samo 500 planiranih primjeraka, imali smo dozvolu da idemo ekstremno u svemu. Downforce sila koju proizvodi zadnje krilo pri brzini od 300 km/h  je ogromna i iznosi 800 kg, i to je jedan od izazova sa kojim smo se susreli na početku. Prevjesi preko prednje i zadnje osovine  kod automobila sa centralno smještenim motorom su u dužinskom omjeru 2:1, dok smo mi išli na odnos 3:1 u cilju poboljšanja aerodinamike prednjeg dijela vozila“. Sa težinom automobila od jedva 1200 kg, snažni 4.0 litarski V8 Twin Turbo motor  nema težak zadatak, pa su performanse McLarena F1 zapanjujuće. Ubrzanje do 100 traje samo 2.7 sekundi, maksimalna brzina je 340 km/h, a  zaustavni put kočenja sa 200 km/h do stanja mirovanja je samo 100 m.

 

Sve na automobilu je podređeno i brzini i olakšavanju karoserije, a spomenimo trkaća sjedišta teška samo 8 kg, prozirne panele na vratima, intercom za vozača (što upućuje na vrlo glasnu vožnju), a McLaren je opremljen i sistemom telemetrije sa 3 kamere koji će pomoći vozaču da, nakon izlaska sa staze, nađe svoje greške u vožnji. „Legalizovan za cestovnu vožnju, ali nije projektovan da joj isključivo odgovara“ je McLarena zvanična marketinška poruka za model Senna. Cijena ovog  superautomobila je 750 000 britanskih funti... http://youtu.be/rBTBlt3pLVo

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...