Predstavljamo - Renault Kangoo Be Bop

Mali svemirac

Baziran na modelu Compact Concept, koji je debitovao 2007. godine na frankfurtskom sajmu automobila, novi pripadnik Kangoo porodice model Be Bop u potpunosti zaokružuje gamu Renoa u ovoj inovativnoj klasi vozila...
28 Januar 2009

Mali svemirac

Novi Renault Be Bop poseban je po mnogo čemu. Od ostalih Kangooa izdvaja se dvobojnom 3,87 metara dugačkom trovratnom karoserijom, ekskluzivnim elementima u enterijeru i inovativnim pomičnim krovom. Što se tiče dizajna, dvobojna karoserija daje poseban pečat ovom modelu, a dodamo li svemu tamnu podlogu glavnih svjetala, 16-colne lake naplatke, te novodizajnirane odbojnike, slobodno možemo reći da Be Bop odiše i posebnom notom individualnosti. Koketiranje sa terenskim vozilima evidentno je i po bočnim zaštitnim oblogama, ali i 20 mm višljem ogibljenju, koje mu omogućava bolju pokretljivost izvan asfalta. Kangoo Be Bop interesantan je i po inovativnom pokretnom krovu, koji je izveden na isti način kao i na Compact Conceptu iz 2007. godine. Zajedno sa bočnim prozorima Be Bop nudi čak 4 m2 staklenih površina i mogućnost vožnje sa otvorenim pogledom u nebo, bar kad su u pitanju putnici na zadnjim sjedištima.

 

 

 

 

U skladu sa vanjštinom i enterijer je oblikovan kako bi pokazao da je Kangoo Be Bop poseban automobil u Renaultovoj gami. Neobične kombinacije boja, puno svjetla te udobna sedišta za četiri odrasle osobe stvaraju posebnu atmosferu u unutrašnjsoti. Za razliku od konceptnog modela, na serijskom su zadnja sjedišta postavljena devet centimetara više kako bi se dobio utisak veće prostornosti, ali i kako bi se bolje iskoristio zadnji dio vozila. Zadnja sjedišta se mogu nezavisno podešavati, a iza njih se nalazi prtljažnik od osnovne 174, odnosno maksimalne 1.462 litre. Priču o zadnjim sjedištima zaokružuje njihova pristupačnost iz prtljažnika, zahvaljujući velikim vratima, ali i koncepciji sa slobodnim središnjim prostorom širine 24 cm.

 

 

Kada se pojavi na tržištu u proljeće ove godine, Be Bop biće na raspolaganju sa tri pogonska agregata, tačnije 1.5-litarskim dizelašima sa 85 i 105 KS, od kojih će se jači isporučivati sa šestostepenim ručnim menjačem, te jednim 1.6-litarskim benzincem od 105 KS. Uzmemo li u obzir da je međuosovinski razmak Be Bopa 38 cm kraći od onog kod klasičnog petovratnog Kangooa treba očekivati bolju okretnost u gradskim uslovima. Na visokom nivou je i bezbjednost, koju osim Boschovog ESP-a i ABS-a sa integrisanom distribucijom sile kočenja, potpomaže i ASR kontrola trakcije. Renault Be Bop predstavlja istinsko osveženje na tržištu, jedinstven automobil prvenstveno orijentisan ka mlađim ljudima kojima su zabava u vožnji i osjećaj slobode važniji od svega.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...