Mercedes-Benz E220 (2013-2016)

Limuzina bez slabih tačaka

Redizajnom četvrte generacije poslovne limuzine Evropljanima prodate u preko 400.000 primjeraka Mercedes-Benzovi stručnjaci otklonili su sve sitne nedostatke...
14 Januar 2019

Limuzina bez slabih tačaka

Mercedes-Benz E220 (2013-2016) CDI W212 (170KS)

Kada je u januaru 2009. godine Mercedes-Benz predstavio četvrtu generaciju E-Klase, kodne oznake W212, odmah je bilo jasno kako će s njom napustiti do tada prepoznatljivi „jajasti“ oblik karoserije i popularnog „okana“ zamijeniti nekim novim smjerom. Međutim, sa redizajnom koji je četiri godine kasnije iznjedrio Michael Frei, Mercedesov dizejnerski tim mudro je najavio novi dizajnerski jezik, a ekipa iz tehničkog odjela je veoma popularnu premium limuzinu srednje klase dotegla i usavršila tako da je praktično bez mane.

Mercedes Benz E Class 2014 1280 4271ccbbfc3284913370395a745c7b5a07

Svojom provjerenom prostranošću, udobnošću i uzornom pouzdanošću i redizajn je nastavio dobro trasiranim putem, s tim što je najpopularniji 2,1-litarski dizelski agregat zbog strogih ekoloških normi obogaćen AdBlue tehnologijom, što se odrazilo na praktičnost u vidu smanjenja prtljažnog prostora, a s druge strane omogućilo peticu uz Euro natpis. Što se same konstrukcije motora tiče ona je jednaka kao i kod drugih Mercedesovih modela sa oznakom 220CDI, što onima koji imalo prate automobilsku scenu govori da je konstruisan za minimalno 500.000 km bez ikakvih vanrednih zahvata. Vlasnici modela serije W212 prije redizajna imali su samo neznatne zamjerke.

Mercedes Benz E Class 2014 1280 d9a4af1eb8c167c7cc20d997c2fba4dbbf

Najveći problem predstavljale su brizgaljke bez prelivnih crijeva koje su u pojedinim slučajevima pravile probleme, ali sa redizajnom su u četverocilindarski motor ugrađene rekonstruisane brizgaljke koje su podrazumijevale i odvodno crijevo za višak goriva. Značajniji problem kod ovog modela može predstavljati senzor DPF filtera čiji je zadatak da mjeri razliku pritiska na ulazu i izlazu, a otkazivanjem se sprečava regeneracija DPF-a. Među sitnije nedostatke ubrajaju se i uobičajena otkazivanja elektroničkih dijelova na komandama klima uređaja, ali i nešto „plastičniji“ gumirani zaštitni dijelovi oslanjanja zbog čega se savjetuje nešto češće zavirivanje „oko točkova“ dok je vozilo na dizalici.

Mercedes Benz E Class 2014 1280 d54dd73b6da1c16ae3a8ddba8697b33fa2

Antikorozivan zaštite je na vrhunskom nivou i ako vidite koroziju na modelu W212 imate dobar razlog da posumnajet da je automobil bio oštećen i nestručno popravljen. Serijska oprema je bogata, a mada su doplate bile tradicionalno skupe mnoge E-Klase koje kao polovnjaci dolazi na bh. tržište imaju dvozonske automatske klima uređaje, kožne upravljače, a često i kožna sjedišta na kojima je zbog kvalitetnih materijala upotrebljenih u njihovoj izradi teško „očitati“ realnu kilometražu. Svaki Mercedes dobro krije tragove ekspolatacije, a E-Klasa je u tom pogledu među najboljima pa treba obratiti posebnu pažnju na servisnu dokumentaciju prilikom kupovine ovog automobila. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 220CDI (170KS)
Prosječno 6,5
Najmanje 3,8
Najviše 12,3

Prednosti

Vrhunska ergonomija, pouzdanost i štedljivost, udobnost na dužim relacijama

Mane

Dizajnerski nesklad između klasičnog i modernog, buka agregata u manjim brzinama, senzor DPF filtera

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 2.143ccm
Snaga 170 KS pri 3.200 o/min
Max obrtni momenat 400 Nm pri 2.000 o/min
Najveća brzina 230 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 8,4 s
Dimenzije DxŠxV 4,868x1,854x1,471 mm
Masa 1.471 kg
Osovinski razmak 287 cm
Prtljažnik 450 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2009.  Predstavljena četvrta generacija E-Klase s kodnom oznakom W212

• 2010. Počinje prodaja modela na američkom tržištu.

• 2013. Mercedes predstavlja redizajn sa dizajnerskim i tehničkim dotjerivanjima uz bogatiju serijsku opremu i nove V6 dizelske motore




⚠️ Obrati pažnju:

Kvar 1 (1)

Zbog otkazivanja senzora DPF-a može doći do nepravilnog očitavanja i ne obavljanja regeneracije filtera

 

Kvar 2 (1)

Sam sistem klima uređaja je veoma pouzdan, ali su zabilježeni česti problemi sa komandama

 

Kvar 3 (1)

Multilnik vješanje je veoma pouzdano, a gumeni dijelovi su njegova najslabija karika

 

Više informacija o modelu Mercedes-Benz E klasa pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...