FIAT

Kragujevac nije u planu

Ni jedan od tri nova modela neće se izrađivati u Srbiji. FIAT-ov turski partner, kompanija Tofas, najavila je da će investirati milijardu dolara u fabriku u Bursi, kako bi se u tom pogonu stvorili uslovi za proizvodnju novih automobila italijanske kompanije ...
07 Novembar 2014

Kragujevac nije u planu

U pitanju su modeli koji će nasljediti odlazeći Bravo, kompaktnu limuzinu Linea, kao i još jedan automobil koji će u gami FIAT-a zauzeti mjesto nekadašnjeg modela Stilo karavan, koji je ukinut 2008. Početak proizvodnje prvog od pomenutih vozila najavljen je za 2016, a sva tri automobila djeliće platformu sa FIAT-om 500L, odnosno krosoverima 500X i Jeep Renegade.Realizacijom ovog projekta, FIAT će praktično preseliti proizvodnju nasljednika modela Bravo u Tursku. Do sada se Bravo izrađivao u Italiji, a proizvodnja aktuelnog modela okončana je u julu 2014, dok se ovaj automobil još uvek pravi u pogonu u Brazilu.

 


Iako se u vijesti novim modelima ne spominje FIAT-ova fabrika u Kragujevcu, po svemu sudeći u tom pogonu će se i dalje proizvoditi samo jedan model, FIAT 500L. Ako se realizuju najavljeni planovi, to će značiti da je FIAT još jednom zaobišao kragujevačku fabriku kao moguću lokaciju za proizvodnju nekog od novih modela. Prethodno je saopšteno da će se nasljednik FIAT-a Punto proizvoditi u Poljskoj, dok se FIAT 500X izrađuje u Italiji.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...