Fiat

Koncept automobil FIAT Centoventi je dobitnik Specijalne nagrade žirija „Trophées Argus 2020”

Globalni šef brenda FIAT (President of Fiat Brand Global), Olivier Fransoa (Olivier François) primio specijalnu nagradu žirija koju dodeljuje prestižni francuski magazin Largus (L’Argus) za koncept automobil FIAT Centoventi, viziji brenda Fiat za narodnu električnu mobilnost budućnosti
29 Januar 2020

Koncept automobil FIAT Centoventi je dobitnik Specijalne nagrade žirija „Trophées Argus 2020”

 

U Parizu, koji je bio grad domaćin, upriličena je 27. dodela nagrada „Trophées Argus“, izbor koji organizuje prestižni francuski magazin Largus. Ove godine, žiri koji se sastojao od 18 članova, i obuhvatao novinare i stručnjake za tehnologiju i rezidualnu vrednost, ocenjivao je 60 modela, podeljenih u 11 kategorija, uključujući koncept automobil FIAT Centoventi, koji je osvojio priželjkivanu specijalnu nagradu žirija, “Special Jury Prize”.

 

 

„Kao Francuz i Globalni šef brenda FIAT, s ponosom preuzimam ovu nagradu od jednog od najprestižnijih francuskih izdanja. Još sam ponosniji što je specijalna nagrada žirija otišla koncept automobilu FIAT Centoventi,“ rekao je Olivier Fransoa. Dodao je: „Koncept automobil Centoventi je suština brenda FIAT, sinonim za gradske i porodične automobile već 120 godina i predstavlja najinovativnije rešenje za gradsku električnu mobilnost budućnosti. On ima društvenu misiju jer je održiv, jer je tzv. narodni automobil, jer se stvara i ulazi u narod kroz svoju zajednicu, jer on „komunicira“ sa spoljašnjim svetom i dizajniran je za usluge deljenja automobila (car sharing). Koncept automobil FIAT Centoventi je JAK automobil: Jeftin, a „kul“. (origin. ABC automobil „Affortable But Cool“).

 

Predstavljen na Sajmu automobila u Ženevi 2019. godine, i upravo bio i u centru pažnje na sajmu CES 2020 u Las Vegasu, ovo revolucionarno vozilo je osvojilo francuski žiri, koji su izjavili sledeće: „Zabavan i 100% električan, koncept Centoventi uzdiže prilagođavanje (opcionala i aksesorara) automobila na nivo umetnosti: boje i zamenljivi materijali, mogućnost da se zameni suvozačevo sedište sa dečijim sedištem ili nosiljkom za kućne ljubimce, kao i rupe na instrument tabli za postavljanje 3D štampanih dodataka. Takođe, modularni domet autonomije od 100 do 500 km, na osnovu zasebnih „paketa“, 100 km svaki, klijent može direktno kupiti. Njegov izgled – koji podseća na izmenjen model Panda – osvojio je žiri za nagrade „Trophées L’Argus“. Radujemo se trenutku da vidimo ovaj koncept automobil u proizvodnji“.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...