Audi S3

Kompaktna limuzina sa sportskim imidžom

S vizuelnim i tehnološkim osvježenjima Audi S3 model ušao je u drugu fazu svog tržišnog nastupa. S vana je ponuđeno mnogo novih vizuelnih rješenja, među kojima se kao najinteresantniji nameće specifičan stil ukrašavanja maske hladnjaka i zadnjeg branika...
21 Maj 2024

Kompaktna limuzina sa sportskim imidžom

Novi S3 neće biti moguće zamijeniti s prethodnim, jer su napravljene dizajnerske promjene značajno izoštrile sportski karakter ovog modela. Iako smo do sada od Audija uglavnom s redizajnom dobijali blagu evoluciju, ovaj put je proizvođač iz Ingolstadta ostavio dizajnerima puno više slobodnog prostora, što je na kraju rezultiralo i značajnim promjenama. Rezultat je svjež i zanimljiv dizajn. To se posebno odnosi na specifičan način oblikovanja malih hromiranih ukrasa u obliku slova L s kojima su istaknuti maska hladnjaka i prvi put u savremenoj Audijevoj istoriji zadnji branik.

A241599 Large

Naime, pozadina automobila je i do sada ukrašavana hromom, ali uglavnom u obliku ukrasnih lajsni, dok je sada s njima pokriven čitav donji dio branika s integrisanim difuzorom vazduha. Sportska agresivnost naprijed je naglašena oštrijim završecima branika, te dodatnim hromiranim ukrasima na usisnicima vazduha zahvaljujući kojima je automobil vizuelno proširen. Moderniji dizajn s više pojedinačnih segmenata krasi i svjetla na obje strane vozila, a u nove i svježe detalje spadaju i standardni 18-inčni aluminijumski naplaci, koji se uz doplatu mogu dobiti i u 19-inčnom formatu.

A241601 Large

Ono što se ne vidi na prvi pogled, a Audi naglašava kao značajnu promjenu, je dvocijevni završetak izduvnog sistema od titanijuma, čiju izadu potpisuje slovenački specijalista Akrapovič. Ne vidi se ni specifičan sistem vješanja koji su Audijevi inženjeri dodatno usavršili, tako da sada nudi najbolji mogući komromis između dinamike i udobnosti. Unaprijeđen je i upravljački sistem, a samim tim i doživljaj vožnje s posebnim naglaskom na puteve s puno krivina, gdje do punog izražaja dolazi vrhunski balans dinamičkih karakteristika koje S3 tradicionalno nudi.

A241602 Large

Osnovna konfiguracija enterijera ostala je ista, s tim da u Audiju ističu kako su od redizajna smanjili broj hromiranih ukrasa kako bi u prvi plan istakli tamnije detalje i smanjili količinu odsjaja, što je bila jedna od najvećih zamjerki koju su S3 modelu upućivali vlasnici originalnog modela. S obzirom na to da je 800 eura skuplja i da ima prtljažnik zapremine 325 litara, dok petovratni S3 Sportback može da ponudi 380, od limuzine se očekuje da bude u fokusu kupaca kojima je njen izgled ljepši.

A241679 Large

I dok između dvije karoserijske verzije S3 modela postoji razlika u kapacitetu prtljažnika, u kabini je manje-više sve isto i po pitanju komfora i po pitanju sadržaja. U prvom planu su dva digitalna ekrana visoke rezolucije, jedan za instrument panel i drugi centralni za najsavremeniju Audijevu MMI multimediju. Komande klimatizacije i mnogih pratećih sistema izvedene su u klasičnom, tasterskom obliku i grupisane na centralnom grebenu, dok su na tunelu mjenjača ponuđene stilizovane komande za kontrolu sedmostepenog automatika.

A241695 Large

Mnogi detalji poput sjedišta, upravljača i patosnica ukrašeni su S logotipima, a osim bogatih sadržaja Audi u enterijeru ističe i ambijentalno osvjetljenje. Novi S3 je već dostupan evropskim kupcima koji za petovratni Sportback model treba da izdvoje 55.600 eura, a za limuzinu 800 eura više. 

POGON
Novi S3 zadržava dobro poznati dvolitarski TFSI agregat, koji je s redizajnom pojačan sa 310 na 333 KS, što je ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjilo sa 4,7 na 4,8 sekundi. Najveća brzina je ostala 250 km/h, dok se za prenos snage na podlogu kao i do sada koristi quattro pogon. Uz sve navedeno, u Audiji ističu da S3 ima snažan kočioni sistem, odnosno aktivno vješanje koje se efikasno prilagođava trenutnim dinamičkim izazovima. 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...