Mercedes-Benz (2010–2019)

Komforna limuzina za posao i porodicu

E-klasa je odličan izbor za kupce koji cijene luksuz, komfor i praktičnost poslovnih limuzina. Pouzdanost je bolja nego kod prethodnika, ali su mogući skuplji kvarovi, a cijena održavanja je standardno visoka...
11 Juni 2021

Komforna limuzina za posao i porodicu

Mercedes-Benz (2010–2019) E250 CDI (204 KS) 

Četvrta generacija Mercedesove E-Klase je predstavljena na sajmu automobila u Detroitu 2009. godine. Luksuz i komfor tipičan za limuzine njemačkog proizvođača ne izostaje, a velika pažnja je posvećena poboljšanju pouzdanosti u odnosu na prethodnika. Enterijer se može pohvaliti vrhunskom udobnošću i odličnom ponudom prostora, ali pojedini jeftini materijali, pogotovo na centralnoj konzoli, nisu na nivou renomea brenda. Mercedesova limuzina je veoma praktična, a ističe se prtljažnik kapaciteta 490 l koji će zadovoljiti većinu potencijalnih kupaca.

Mercedes Benz E Class 2010 1600 5fefesfsefse

Sigurnost je na standardno visokom nivou, a pomaže i veliki broj naprednih sistema. Eksterijer je znatno izmijenjen u odnosu na prethodnika. Četvrta generacija ima ravnije i oštrije linije, a najzanimljiviji detalj predstavljaju prednje svjetlosne grupe razdvojene u dvije cjeline koje su izazvale oprečne reakcije kupaca i nisu se našle na restilizovanoj verziji, predstavljenoj 2013. godine. Kupcima je ponuđen veliki broj opcija motorizacije, ali na domaćem tržištu dominiraju dizelski CDI agregati. Najčešći 250 CDI razvija 204 KS i nudi odlične performanse koje će bez problema zadovoljiti većinu potencijalnih kupaca.

Mercedes Benz E Class 2010 1600 46efefeewefe

Od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,7 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 240 km/h. Dobre performanse prati i solidna ekonomičnost sa prosječnom potrošnjom koja se kreće oko 7,2 litra, što je odlično za jednu poslovnu limuzinu. Motor je uglavnom pouzdan, ali ne i bez greške. Glavni problemi na ranijim primjercima su se odnosili na piezo injektore common rail sistema, ali su oni na kasnijim modelima uglavnom ispravljeni. Takođe, može doći do curenja rashladne tečnosti u hladnjaku, kao i do ubrzanog trošenja bregaste osovine, a pojedini vlasnici su prijavili i zviždanje koje dolazi iz turbo punjača.

Mercedes Benz E Class 2010 1600 90ssss

Pumpa za vodu je takođe bila izvor problema, kao i nakupljanje čađi na EGR ventilu, koje nastaje usljed lošeg kvaliteta goriva i česte gradske vožnje. Antikorozivna zaštita je na veoma visokom nivou, ali je kod pojedinih primjeraka uočen problem sa curenjem vode u prtljažnik. Elektronika je dosta pouzdanija u odnosu na prethodnike, ali su i dalje mogući manji problemi poput kvarova na centralnom zaključavanju ili električnim podizačima prozora, koji uglavnom ne zahtijevaju skuplje popravke. Česti su bili problemi sa ksenonskim svjetlima koja su imala kratak vijek trajanja, pa se preporučuje da se pri kupovini izbjegavaju modeli sa ovim svjetlosnim grupama. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: E250 CDI (204 KS) 
Prosječno 7,2
Najmanje 5,7
Najviše 9.5

Prednosti

Komfor, luksuz, sigurnost, praktičnost, ekonomičnost, performanse, imidž, udobnost, pouzdanost

Mane

Kvalitet pojedinih materijala u enterijeru, piezo injektori, EGR ventil, pumpa za vodu, curenje rashladne tečnosti, ksenon svjetla

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 2.143 ccm
Snaga 204 KS pri 4.200 o/min
Max obrtni momenat 500 Nm pri 1.600 o/min
Najveća brzina 240 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 7,7 s
Dimenzije DxŠxV 486,8 x 185,4 x 147,1 cm
Masa 1.735 kg
Osovinski razmak 287 cm
Prtljažnik 490 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2009. Četvrta generacija E-Klase debituje na salonu automobila u Detroitu
• 2011. Uvedene blaže kozmetičke promjene i predstavljen E63 AMG sa V8 bi-turbo motorom. 
• 2012. Potpuno restilizovan izgled prednjeg kraja vozila uz osvježenu paletu agregata.
• 2016. Prestanak proizvodnje i predstavljanje pete generacije modela.


⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1.1

Piezo injektori su predstavljali jednu od glavnih slabosti 250 CDI agregata koja je vremenom uglavnom otklonjena.

 

Slika 2.1

Kod jednog dijela vozila je primijećen nezgodan problem sa curenjem vode u prtljažnik automobila.

 

3.

EGR ventil je jedna od slabijih tačaka modernog dizelaša, a problemi nastaju usljed česte gradske vožnje i lošeg goriva.

 

Više informacija o modelu Mercedes-Benz E klasi pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...