Opel Insignia (2015–2017)

Kombinacija dinamičnog dizajna i tradicije

Nakon tri uspješne generacije Vectre, Opelu je trebalo nešto novo i svježe kako bi privukao mlađe kupce. Kombinacijom sportskog dizajna i savremene tehnologije nastala je Insignia...
16 April 2020

Kombinacija dinamičnog dizajna i tradicije

Opel Insignia (2015–2017) 1.6 CDTi (136 KS)

Svojim inovativnim i originalnim dizajnom Opel Insignia je privukla veliku pažnju na tržištu, čemu u prilog govori i titula Automobila godine 2009. Dizajn karoserije je osmišljen po ugledu na oblik krila i pored privlačnog izgleda ima i odlične aerodinamičke osobine. Ovaj dizajn oštrih linija prenesen je i u unutrašnjost vozila, što je rezultovalo skladno dizajniranom upravljačkom tablom sa preglednim instrumentima i prekidačima nadohvat ruke.

Opel Insignia 2014 1600 11

Unutrašnjost je izrađana od kvalitetnih materijala, prijatnih na dodir, na kojima se ne vide tragovi korištenja ako se pravilno održava, mada su pojedine komponente izrađene od plastike slabijeg kvaliteta, ali to joj se može „progledati kroz prste“. Prostora ima sasvim dovoljno za četiri odrasle osobe, mada će veći putnici na zadnjoj klupi imati manjka mjesta za glavu, što je rezultat dizajna zakošenog krova. Upravljačko sjedište je ergonomski oblikovano i veoma pregledno, a ukoliko kupite primjerak sa višim nivoom opreme, brojni senzori i sistemi asistencije olakšaće vam parkiranje i manevrisanje u gradskom saobraćaju, pošto je preglednost zadnjeg vjetrobranskog stakla skromna.

Opel Insignia 2014 1600 0f

Pri većim brzinama i oštrim zavojima Insignia se dobro ponaša i komande imaju dobar odziv, a pravu sportsku vožnju ljubiteljima brzine će pružiti najsnažnije varijante OPC-a. Prtljažni prostor je raskošan. Njegova zapremina iznosi 500 litara, a preklapanjem zadnje klupe može se povećati na ukupnih 1.015 litara. Dizelaš zapremine 1,6-litara koji isporučuje 136 KS pokazao se kao pouzdan i dugovječan ukoliko se pravilno održava uz sasvim dobre performanse i malu potrošnju goriva. Prilikom kupovine polovnog primjerka treba obratiti pažnju na EGR ventil, dizne i turbinu pogotovo kod modela sa većom kilometražom.

Opel Insignia 2014 1600 1a

DPF filter se zaprlja od česte gradske vožnje i izaziva probleme kod navedenih komponenti, a od gradske i žustrije vožnje se brzo troši veoma skup plivajući zamajac. Dosta vlasnika se žalilo na buku u kabini pri većim brzinama, a bilo je problema sa elektronskim komponentama, prvenstveno sa svjetlima, centralnom bravom i grijačima sjedišta. Prilikom kupovine preporučljivo je pregledati komponente vješanja, pogotovo zadnjeg, jer stradaju od loše podloge.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 CDTi (136 KS)
Prosječno 6,4
Najmanje 3,6
Najviše 7,7

Prednosti

Dizajn, oprema, vozne karakteristike, pouzdanost, kvalitet izrade, mala potrošnja

Mane

Ovjes, elektronika, plivajući zamajac, ovjes, turbina, DPF filter, EGR ventil, dizne, buka u kabini, prostor na zadnjoj klupi

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.598 ccm
Snaga 136 KS pri 3.500–4.000 o/min
Max obrtni momenat 320 Nm pri 2.000–2.500 o/min
Najveća brzina 210 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10,9 s
Dimenzije DxŠxV 484.2 x 185.6 x 149.8 cm
Masa 1.496 kg
Osovinski razmak 273 cm
Prtljažnik 500–1.015 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2003. U Frankfurtu je predstavljen Opel Insignia Concept

• 2008. U Londonu je debitovala prva generacija Opel Insignie

• 2013. Prva generacija Insignije je pretrpjela facelift

v2017. Druga generacija Insignije je debitovala na sajmu u Beogradu




⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1 turbina

Na primjercima sa velikom kilometražom na satu treba provjeriti stanje turbine, jer je njena popravka skupa

 

Slika 2 ovjes

Obavezno prilikom kupovine pregledati komponente ovjesa, pogotovo zadnjeg jer stradaju od loših cesta

 

Slika 3 kvačilo

Žustrija i česta gradska vožnja dovode do brzog trošenja plivajućeg zamajca u mjenjaču i zamjena je priličan novčani izdatak.

 

Više informacija o modelu Opel Insignia pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...