Zbog Soula EV

Kia postavlja vlastite stanice za brzo punjenje električnih vozila

Na sjedištu Kia Motors Europe u Frankfurtu nedavno su postavili dvije inovativne punionice za brzo punjenje električnih vozila. Brze punionice namijenjene električnom Soulu EV, koji uskoro dolazi u Evropu, svjedoče o Kijinim ambicijama biti lider na području naprednih pogonskih tehnologija.
11 Septembar 2014

Kia postavlja vlastite stanice za brzo punjenje električnih vozila

Prilikom predstavljanja novih tehnologija namijenjenih Evropi je Michael Cole, izvršni direktor Kijine evropske podružnice, rekao: “To su prve brze punionice u regiji koje nude tolike kapacitete, a strankama Soula EV će biti od velike pomoći. Kia vidi baterije za električna vozila kao ključno rješenje mobilnosti ubuduće i dalje će investirati u ovu tehnologiju.”

 

Nove punionice snage 100 kW DC električnog Soula EV napune od sasvim prazne baterije do 80% napunjenosti baterije za samo 25 minuta. Punionice su razvili i napravili u korejskoj kompaniji Signet Systems Inc, koja se od 1998. bavi naprednim električnim uređajima. Otvaranjem punionica snage 100 kW DC u svojoj evropskoj centrali Kia namjerava raširiti svoju mrežu na čak 233 mjesta za brzo punjenje na sva mjesta gdje budu prodavali električnog Soula i na sjedištima evropskih distributera. Nove lokacije će se pridružiti postojećoj mreži 140 mjesta za punjenje, što znači da će Kia kupcima nuditi ukupno 373 stanice za punjenje. To spada u Kijin plan širenja mreže širom svijeta s obzirom na to da će se Soul EV prodavati globalno.


   
Soul EV je Kijino prvo električno vozilo koje će se prodavati širom svijeta (Kia Ray EV se prodaje samo u Južnoj Koreji) i predstavlja novu generaciju Kijinih električnih vozila. Kia Soul EV će od oktobra biti u prodaji u samo 16 evropskih zemalja, a kao i sve ostale Kije, može se pohvaliti revolucionarnom 7-godišnjom garancijom (do 150.000 km/ prve 3 godine neograničena kilometraža) i jedino je električno vozilo s tako dugom fabričkom garancijom.  Soul EV koji se, između ostalog, može pohvaliti i najvećom energetskom gustoćom baterije u svojoj klasi (200 Wh/kg), pokreće električni motor snage 81 kilovat s najvećim okretnim momentom 285 Nm i 27-kilovatna litij-jonska polimerska baterija smještena ispod kabine. Novi model, koji od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 12 sekundi i dostiže najveću brzinu od 145 km/h, omogućava maksimalni domet 212 km.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...