Hyundaijev sportski hatchback

Još jedan redizajn za i30 N

Pogonski agregat i30 N nije izmijenjen, i dalje je 2,0 litarski turbo četvorocilindarski agregat sa 276 KS...
23 Juli 2024

Još jedan redizajn za i30 N

Sportski Hyundai i30 N je po drugi put u ovoj generaciji osvježen, donoseći nekoliko dizajnerskih i tehnoloških unaprijeđenja. Hyundai je promijenio oblik prednjih usisnika vazduha, dajući im oštriji izgled sa jarko crvenim akcentima, a prednji spojler je redizajniran i sada uključuje kombinaciju mat sivih i crvenih akcenta. Maska je takođe dobila novi izgled sa Hyundai oznakama u mat crnoj boji, a svi modeli i30 N dolaze standardno sa revidiranim točkovima od 19 inča sa mat sivom završnom obradom.

Dfhsfgkdghkdghjdghjfghjfghjf

Unutrašnjost je pretrpjela nekoliko manjih promjena, uključujući potpuno digitalnu 10,25-inčnu instrument tablu, koja se pridružuje postojećem 10,25-inčnom infotainment ekranu. Opciona sjedišta od kože i alkantare su dotjerana, a nova sjajno crna oblast oko mjenjača dodaje sofisticiran izgled. Na volanu je sada prisutno crveno NGS dugme za omogućavanje „N Grin Shift“ boost funkcije.

Dgjsghlhjldfhkdghkfhjk

Pomoć za izbjegavanje sudara je ažurirana novim prednjim radarskim senzorima i kamerom postavljenom iza vjetrobranskog stakla, a u standardnom paketu opreme će biti i inteligentna asistencija za ograničenje brzine, upozorenje za putnike pozadi i upozorenje o pažnji vozača.

Pogonski agregat i30 N nije izmijenjen, i dalje je 2,0 litarski turbo četvorocilindarski agregat sa 276 KS pri 6.000 o/min i 392 Nm obrtnog momenta između 2.100 i 4.700 o/min. i30 N se i dalje nudi sa šestostepenim manuelnim i osmostepenim automatskim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...