BMW Serija 6 GT 2021

I redizajnirana šestica stiže na tržište

BMW je predstavio osvježeni model Serije 6 GT, uporedo sa svojom perjanicom u gami, Serijom 5...
28 Maj 2020

I redizajnirana šestica stiže na tržište

Vizuelne izmjene na Seriji 6 uključuju novi oblik čuvene bubrežeste rešetke hladnjaka i prednjih svjetlosnih grupa. Tu su i redizajnirane prednje i zadnje pregače, a u ponudi je i M-Sport paket karoserijskih dodataka. Nova Serija 6 GT dolazi standardno opremljena BMW Live Cockpit Professional sistemom. Ovo uključuje digitalni instrument pokazivač i centralni displej infotaiment sistema od 12,3 inča. Tu su i nova kontrolna dugmad na centralnoj konzoli i sportski upravljač presvučen kožom sa multifunkcionalnim komandama.

 

 

 

U starndardnu opremu ulaze i električno podesiva prednja sjedišta i kožne presvlake, a opcionalno su dostupna multifunkcionalna sjedišta i zadnja klupa sa električno podesivim uglom naslona. Tu je takođe i novi tapacirung kabine, dinamičko ambijentalno osvjetljenje, četvoroozonska automatska klima, panoramski stakleni krov, Bowers & Wilkins audio sistem i najnovija verzija Rear Seat Entertainment Professional.

 

 

 

 

BMW nastavlja sa elektrifikacijom svojih modela, tako da će sve varijante nove Serije 6 GT imati 48V „blagi“ hibridni sistem kao standardnu opremu. Ovaj hibridni sklop uključuje električni motor koji obavlja funkciju pokretača i generatora, a namijenjen je povećavanju ukupne efikasnosti i snage. Prema proizvođačkoj specifikaciji ovaj hibridni sistem obezbjeđuje dodatnih 11 KS, a kočiona energija se skladišti u dodatnu 48V bateriju.

 

 

 

Kao dio sistema efikasnosti i uštede tu je i BMW-ov sistem start/stop čiji rad reguliše elektromotor. ovaj sistem omnogućava ne samo gašenje motora prilikom zaustavljanja, već se može isključiti i odvojiti od transmisije dok usporava pri brzinama manjim od 15 km/h. Start/stop sistem se može isključiti u određenim načinima vožnje, a za novu Seriju 6 je dostupan u postavkama Eco Pro i Comfort.

 

 

 

U ponudi agregata Serije 6 su dva benzinska i tri dizelska. Benzinsku ponudu čine dvolitarski četvorocilindraš od 258 KS i trolitarski linijski šestocilindraš od 333 KS, dok dizelaše čine dvolitarski četovorocilindarski jačine 190 KS i dva trolitarska linijska šestocilindraša od 286 i 340 KS. Unaprijeđen je i standardni Steptronic osmobrzinski mjenjač, a u ponudi je opcionalno i Steptronic Sport koji uključuje ručice mjenjača na upravljaču kao i kontrolu pokretanja.

 

 

 

Pogon na sva četiri točka je dostupan kao standard ili opcionalno za tri varijante modela. Osnovu predstavlja elektronski kontrolisano kvačilo koje prenosi snagu na zadnju osovinu, ali prema potrebi je može prebaciti i na prednju. Naravno tu je i čitava lista bezbjednosnih i sistema asistencije u vožnji najnovije generacije koji se brinu za udobnu i sigurnu vožnju putnika kako u gradskom saobraćaju tako i na autoputu. BMW Serije 6 GT bi trebao biti dostupan na tržištu od jula ove godine, sa početnom cijenom od 62.800 eura, a produkcija se odvija u Dingolfingu gdje se vać sklapaju BMW-ove serije 7 i 8.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...