BMW X5/X6 XDrive40d

Hibridna zamjena za popularne SUV-je

Ukoliko pogledate BMW-ov konfigurator, primjetićete veliki jaz između verzija xDrive 30d i M50d popularnih SUV modela X5 i X6. Slabija verzija ima 261 KS i 620 Nm obrtnog momenta, dok M Performance dizel ima 394 KS i 760 Nm obrtnog momenta. Bavarci su se pozabavili ovim „problemom“ lansiranjem verzije Xdrive40d koja uspješno popunjava ovaj jaz...
11 Februar 2020

Hibridna zamjena za popularne SUV-je

 

Ovu pogonsku varijantu čini redni šestocilindarski trolitarski dizel agregat sa dvostepenim turbopunjenjem, tako da dva SUV modela nude 335 KS pri 4400 okr/min i obrtnim momentom od 700 Nm pri samo 1750 okr/min. Uz pomoć privremenog podsticaja od 11 KS koje omogućava „blagi“ hibridni sistem, oba SUV-ja trebaju samo 5,5 sekundi da bi dostigli brzinu od 100 km/h. Standardna oprema na oba modela je XDrive pogon uparen sa osmostepenom Steptronic transmisijom. 

 

 

Lansiranje na tržište modela XDrive40d bi na dugoročnom planu moglo predstavljati isplativu investiciju, pošto prema riječima BMW-ovih čelnika quad-turbo dizelski pogon rezervisan za seriju M50d živi u „posuđenom vremenu“. Prema riječima ovog bavarskog proizvođača ovo dizelski „monstrum“ je veoma skup i komplikovan za proizvodnju i prema najnovijim informacijama njegova proizvodnja će se postepeno gasiti od ljeta ove godine. Ova „redukcija“ će prvo obuhvatiti modele M550d, 750d, i 750Ld, dok su modeli X5 M50d, X6 M50d i X7 M50d najvrerovatnije sljedeći na redu. Ukoliko se ovo pokaže tačnim, to znači da će novi XDrive40d na kraju biti opcija na „duže staze“ za dva popularna BMW-ova SUV modela. X5 i X6 XDrive40d će biti dostupni na evropskom tržištu od maja ove godine.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...